اوپو آر 19

اوپو آر 19 در چند تصویر مفهومی با دوربین سلفی درون صفحه‌ای نمایش داده شد

چند عکس مفهومی جدید از گوشی اوپو آر 19 (Oppo R19) منتشر شد. ظاهرا دوربین‌های سلفی موبایل جدید اوپو، همانند اسکنر اثر انگشت، داخل صفحه نمایش تعبیه خواهند شد.

دو گوشی اوپو R15 و R15 Dream Edition که مارس سال جاری میلادی شاهد معرفی آنها بودیم، با نمایشگر ناچ در اختیار کاربران قرار گرفتند. پس از آن، اوپو اندازه ناچ را در دو گوشی R17 و R17 Pro کاهش داد. حال انتظار می‌رود گوشی R19 با بهره‌گیری از یک فناوری جدیدتر برای صفحه نمایش تولید شود. رندرهای مفهومی گوشی اوپو آر 19 که امروز منتشر شده‌اند، صفحه نمایشی با نسبت صفحه به بدنه بسیار بالا را نمایش می‌دهند که در آن، دوربین سلفی دوگانه داخل صفحه نمایش تعبیه شده است.

اوپو آر 19

در بخش بالایی تصاویر ضمیمه‌شده، به خوبی می‌توان دو حفره برای دوربین‌های سلفی را مشاهده کرد. به علاوه، حاشیه‌های صفحه از هر چهار طرف به حداقل رسیده‌اند و این یعنی احتمالا نسبت صفحه به بدنه پرچمدار بعدی اوپو به بیشتر از 95 درصد خواهد رسید.

پشتیبانی اوپو آر 19 از شبکه 5G

همانند گوشی های سری R17، دستگاه پیش رو نیز به صفحه نمایشی آمولد مجهز شده است؛ از همین رو، اسکنر اثر انگشت آن هم زیر نمایشگر تعبیه خواهد شد. قاب پشتی میزبان دوربین سه گانه با آرایشی عمودی است. اوپو از جمله برندهایی‌ست که می‌خواهد در نیمه اول سال 2019، یک گوشی 5G را عرضه کند. در همین حال، از لوگوی 5G هم برای قاب پشتی این موبایل مفهومی استفاده شده که نشان می‌دهد اوپو آر 19 ، نخستین موبایل این کمپانی چینی با پشتیبانی از شبکه 5G خواهد بود.

از دیگر مشخصه‌های اصلی این تلفن هوشمند می‌توان به 6 گیگابایت رم، 128 گیگابایت حافظه داخلی و دوربین سلفی دوگانه 40 مگاپیکسلی اشاره کرد.

اوپو آر 19

در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در مورد گوشی Oppo R19 Pro در دست نبوده و ممکن است سازندگان، مارس 2019 را برای عرضه آن در نظر گرفته باشند. از آنجایی که معمولا گوشی های جدید وان پلاس با الهام از محصولات اوپو ساخته می‌شوند، عرضه وان پلاس 7 با دوربین داخل صفحه نیز دور از انتظار نخواهد بود. سامسونگ احتمالا گلکسی اس 10 را در کنگره حهانی موبایل 2019 معرفی خواهد کرد. گفته می‌شود این گوشی اولین دستگاه با دوربین درون صفحه‌ای است. تصور می‌کنید این طراحی تا چه اندازه با استقبال کاربران رو به رو خواهد شد؟

اوپو آر 19

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. بدون حاشیه به این میگن

  2. خداییش اوپو امسال ترکوند با گوشیاش دمشون گرم