6 دلیل برای اینکه چرا Huawei Mate 20 Pro بهترین انتخاب در دنیای گوشی‌های هوشمند است

در این مطلب با 6 دلیل برای اینکه چرا Huawei Mate 20 Pro بهترین انتخاب در دنیای گوشی‌های هوشمند است آشنا خواهیم شد، با گجت نیوز همراه باشید.

گوشی Huawei Mate 20 Pro را می‌توان یکی از بهترین گوشی‌های موجود در بازار گوشی‌های هوشمند دانست، کارآیی فوق‌العاده و لنزهای دوربین عریضی که باعث می‌شود کاربران نمونه‌ای بارز و واقعی از نوآوری و سطح استاندارد بالای صنعت موبایل را تجربه کنند. گوشی هوشمندی که برایطیف‌های مختلف کاربرانمناسباست؛ از جمله افرادی که درگیر شغل خود هستند، علاقه شدیدی به بازی کردن دارند، کسانی که عادت به عکاسی با گوشی خود دارند یا کاربران حرفه‌ای‌تری که می‌خواهند قدرت دنیای تکنولوژی را در دستان خود لمس کنند.این روزها گوشی‌های هوشمند شباهت‌های بسیار زیادی به یکدیگر دارند، ولی چرا باید با وجود  Huawei Mate 20 Proاین ادعا را نقض کرد؟ با 6 دلیل پاسخ این سوال را خواهیم داد.

1.تجربه عکاسی و فیلم‌برداری حرفه‌ای

نمی‌توان منکر شد که دوربین گوشی‌های هوآوی تفاوت بسیار زیادی با نسل‌های گذشته خود دارد. درحالیکه رزولوشن دوربین در بسیاری از برندها همچنان روی اعداد حول و حوش 16 مگاپیکسل می‌چرخد،Huawei Mate
20 Pro، اولین دوربین 40 مگاپیکسلی با لنز لایکا را در ترکیب سه‌گانه با لنز‌های زاویه عریض دیگر این برند عرضه می‌کند. این ترکیب سه‌گانه شامل یک دوربین RGB با رزولوشن 40 مگاپیکسلی، یک دوربین 20 مگاپیکسلی با لنزهای فوق عریض لایکا و یک سنسور تله‌فوتو 8 مگاپیکسلی است. اما اگرزیاد درگیر اعداد و ارقام در دنیای تکنولوژی نیستید، باید به عبارت ساده‌تر بگوییم که با استفاده از دوربین Huawei Mate 20 Proمی‌توانید تصاویری با گستردگی و عرض فوق‌العاده زیاد را بدون عکس‌برداری چندباره و وقفه، در یک تصویر جای دهید و در عین حال خروجی عکس کیفیتی بی‌نظیر خواهد داشت. با استفاده از دوربین میت 20 پرو می‌توانید تنها با یک شات، کل فضای آسمان شهر دبی را از برج خلیفه گرفته تا هرم‌های مشبک آن تنها در یک عکس جای دهید و وقتی به دنیای واقعی بیایید و بخواهید تصویری که با گوشی خود ثبت کرده‌اید را ببینید با عکسی واضح، شفاف و بدون نویز که افکت‌های سه‌بعدی نیز به آن اضافه شده روبرو خواهید شد.

نمونه عکس ثبت شده با دوربین میت 20 پرو

اما وقتی به ابعاد بسیار کوچکتر و کلوزآپ بیاییم این گوشی ویژگی عکاسی ماکرو را به شما ارائه می‌دهد- که تا پیش از این تنها توسط دوربین‌های حرفه‌ای عرضه می‌شد- این قابلیت در حال حاضر تنها توسط قابلیت Super Macro گوشی  Huawei Mate 20 Proامکان‌پذیر است و برای استفاده از آن و ثبت تصاویر بسیار نزدیک از اجسام ریز روی برگ‌های یک گل و یا کشف جزئیات پیچیده‌ی آن دیگر نیاز به تهیه تجهیزات عکس‌برداری جداگانه نیست. با استفاده از لنز زاویه باز  لایکا می‌توان در عکس‌برداری ماکرو از سوژه‌ها، مانند لنزهای ویژه ماکرو به فوکوس دو برابر نزدیک‌تر روی اجسام رسید؛ آنقدر نزدیک که حالا تصاویری در فاصله 2.5 سانتی‌متری لنز دوربین گوشی نیز قابلیت فوکوس دقیق خواهند داشت.

نمونه عکس ثبت شده بادوربین هواوی میت 20 پرو

اما اگر از آن دست کاربرانی هستید کهویژگی‌های خلاقانه بیشتری از دوربین گوشی خود انتظار دارید،HiVision قابلیتی است که استفاده از آن شما را راضی می‌کند. با وجود این قابلیتوقتی دوربین گوشی را روی سوژه‌ای در دنیای واقعی می‌گیرید، اطلاعاتی از آن را از اینترنت دریافت خواهید کرد. برای مثال می‌توانید لنز دوربین گوشی‌ را به سوی خودرویی که در خیابان می‌بینید بگیرید تا گوشی به شما بگوید که از کدام فروشگاه‌ها در سطح شهر می‌توانید آن را خریداری کنید. یامی‌توانید وقتی پشت میز رستوران نشسته‌ایدگوشی خود را به سمت ساندویچ چیزبرگری که سفارش دادید،بگیرید تا گوشی به شما بگوید که میزان کالری آن چقدر است و خوردن آن چقدر برای‌تان ضرر دارد!

فیلم‌برداری با این گوشی نیز بهبودهای قابل توجهی داشته‌است.مخصوصا اینکهمجهز به هوش مصنوعی است و توانایی فیلم‌برداری و اعمال افکت‌های ویژه سینمایی را هم به کاربر می‌دهد. قابلیت‌هایی مانند بهبود رنگ‌ها، تنظیم میزان اشباع و روشنایی تصویر و استفاده از حالت‌های تنظیم شده پیش‌فرض، می‌توانند بدون نیاز به مراجعه به دوره‌های فیلمسازی، مهارت‌های شما را به سطوح بسیار بالاتری از قبل ارتقا دهد. اما این همه ماجرا نیست؛ حالت تصویر رنگی که هوش مصنوعی ارائه می‌دهد این توانایی را دارد که در طول یک فیلمبرداری سوژه‌ای زنده مانند تصویر یک انسان را تشخیص داده و هر جسمی که اطراف آن قرار دارد را به حالت غیر اشباع شده ببرد؛ با این ویژگی می‌‌شود تمرکز تصویر به سوژه انسانی را به حد چشمگیری افزایش داد و آن را در میان دیگر سوژه‌ها برجسته کرد. اما برای تجربه این قابلیت می‌توانید آزمایشی ساده انجام دهید؛ به یک پارک بروید و لنز دوربین خود را به سمت زمین بازی کودکان بگیرید، می‌بینید که تصویر کودکی که در حال دویدن است به صورت رنگی درآمده و در عین حال زمینه و دیگر اجسام موجود در تصویر افکت خاکستری می‌گیرند.

2.هنگام کار نگران خاموش شدن هوآوی میت 20 نباشید

اینکههنگام کار با دستگاه همراه خود باشید و شارژش تمام شود، اتفاق بسیار بدی است. اما با  استفاده از باتری قدرتمند 4200 میلی‌آمپر ساعتی Huawei Mate 20 Proکه قوی‌ترین باتری موجود برای گوشی‌های هوشمند رده بالا در بازار است، دیگر نگرانی از این مسالهنداشته باشید. مزیت دیگر این باتری این است که می‌توانید با خیال راحت و با ضریب امنیت بسیار بالا از آن استفاده کنید؛ چرا که این باتری استاندارد امنیت الکتریکی TUV آلمان را نیز دریافت نموده و با بهره‌گیری از قدرت بسیار زیاد آن می‌توانید بدون دردسر در طول یک روز از حداکثر توان گوشی خود استفاده کنید.

3.شارژ گوشی در کمترین زمان ممکن

اینکه منتظر بمانید تا نشان‌گر شارژ باتری گوشی شما به سطح معین و مورد اطمینانی برسد، از تکنولوژی روز دور است. در دنیای روز فناوری به سرعت‌ بالا نیاز داریم به همین خاطر سیستم شارژ سریع (SuperCharge) با استفاده از یک آداپتور شارژر قدرتمند 40 واتی بی‌سیم می‌تواند در 10 دقیقه تا 25 درصد و در 30 دقیقه تا 70 درصد از ظرفیت باتری گوشی را پر کند.

4.شارژ دستگاه خود را به اشتراک بگذارید

قابلیت منحصر به فرد و کاربردی در Huawei Mate 20 Proسیستم شارژ معکوس بی‌سیم آن است. با این قابلیت می‌توانید گوشی‌های دیگری که توانایی پشتیبانی از فناوری شارژ بی‌سیم Qi دارند را به صورت بی‌سیم شارژ کنید. به زبان ساده اگر شارژ گوشی یکی از دوستان شما در حال اتمام باشد،فقط آن را به گوشی Huawei Mate 20 Pro نزدیک کنید و این ویژگی را در گوشی فعال کنید؛ حالا گوشیمقابل بدون نیاز به هیچ کار اضافه‌ایشروع به شارژ شدن می‌کند.

5.با اثر انگشت در 0.5 ثانیه قفل‌گشایی کنید

یک نسخه جدید و سریعاز سنسورهای اثر انگشت در این گوشی ارایه شده که می‌توانید انگشت خود را روی نمایشگر بگذارید و در این حالت با معرفی و شناسایی اثر انگشت به گوشی، صفحه گشایی فقط در 0.5 ثانیه انجام می‌شود. این روش بسیار طبیعی‌ و روان‌تر از سایر روش‌ها است و اجازه می‌دهد که گوشی‌‌هایی بدون کلید فیزیکی طراحی شوند و گوشی‌ها نمایشگر بزرگ و یک‌دست‌تری خواهند داشت.

6.شناسایی چهره کاربر با چشمان بسته

استفاده از قابلیت 3D Face Unlock به عنوان یک روش جایگزین امنیت دستگاه شما را حفظ می‌کند.

Huawei Mate 20 Proاز یک دوربین حس‌گر عمق میدان سه بعدی برای شناسایی چهره کاربر استفاده می‌کند که در کمتر از 600 میلی‌ثانیه تصویر را شناسایی و قفل صفحه را باز می‌کند. (خوشبختانه برای استفاده از این قابلیت باید چشمان خود را باز نگهدارید، در غیر این صورت زمان مورد نیاز برای احراز هویت افزایش خواهد یافت). خبر خوب این است که تعداد دفعات خطای این روش تنها یک بار در یک میلیون تلاش است که می‌تواند این روش رابه امکانی با امنیت بالا، کارآمد و بسیار موثر تبدیل کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. اینکه معلومه واسه چیه

  2. عجب دوربینی داره لامصب

  3. معلومه دیگ چون الکی اسم در کرده

  4. با اجازه این مورد ششم یه نقص امنیتیه نه یه ویژگی مطلوب