تصادف خودرو پورشه 911

سرعت بالای خودرو پورشه 911 کار دست یک راننده آلمانی داد!

یک دستگاه خودرو پورشه 911 کاررا در آلمان پس از تصادف، به طور کامل در آتش سوخت. راننده‌ی این خودرو از خطر مرگ گریخته است، اما وی چگونه در لابه‌لای این آتش مهلک جان سالم به در برده است؟

هرچند آتش‌سوزی یک خودرو خوب نیست، اما وقتی در اثر یک تصادف این اتفاق رخ می‌دهد، به فاجعه تبدیل می‌شود. چند روز پیش یک دستگاه خودرو پورشه 911 کاررا در آلمان دچار تصادف و آتش‌سوزی شدیدی شد. خوشبختانه راننده آن توانست از لابه‌لای آتش زبانه کشیده از ماشین فرار کند؛ اما به خاطر صدماتی که دیده است، در بیمارستان بستری شده است. وقتی به تصاویر این خودروی در حال آتش‌سوزی دقت می‌کنیم، می‌توان گفت که زنده ماندن راننده‌ی آن تقریبا مثل یک معجزه است!

تصادف خودرو پورشه 911

این تصادف شب هفدهم آبان ماه در بزرگراه 9 فدرال آلمان، در نزدیکی شهر دیترسدورف، تقریبا 80 کیلومتری لایپزیگ رخ داده است. رسانه‌ها می‌گویند راننده‌ی خودرو پورشه مدل 911 در حال حرکت با سرعت بالایی بوده است که به یکباره تعادل خودش را از دست داده و خودرو دچار صانحه می‌شود.

دلیل آتش‌سوزی خودرو پورشه 911

مجله آلمانی Auto Bild گزارش می‌دهد که تاثیر اولیه تصادف تا حادی شدید بوده که مخزن سوخت خودرو را (که کاملا پر بوده) جدا کرده است. همانطور که در تصاویر می‌بینید، سوخت موجود در این مخزن در اطراف خودرو و بر روی آسفالت جاده نیز ریخته است. گرچه مشخص نیست چه منبعی جرقه را ایجاد کرده و آتش‌سوزی رخ داده است. به گفته‌ی مسئولان آتش‌نشانی آلمان، این تصادف باعث شده تا قطعات خودرو از آن کنده شوند و به قدری آن‌ها گرم بوده‌اند که منجر به آتش‌سوزی شده‌اند.

مشخص نشده است که چه چیزی باعث چپ کردن خودرو پورشه 911 شده است،‌ اما مجله آتو بیلد می‌گوید که تایرهای بد می‌تواند یکی از عوامل آن بوده باشد؛ اما با توجه به آنکه تایرها در آتشسوزی سوخته‌اند، مدارکی برای اثبات این حرف وجود ندارد. ما امیدواریم راننده آن خیلی سریع به بهبود کامل برسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

10 دیدگاه

  1. اون بلد نبوده درست رانندگی کنه

  2. اگه پراید جای او بود
    هیچ اثری ازش نمی موند

  3. یارو مجریه س یا یکی دیگ س

  4. حیف ماشین نباشهه؟؟

  5. ای وااااای مگ مجبور بوده اخه 😑

  6. بی جنبه ی مست😂 خوبش شده