گوشی گوگل پیکسل 3 لایت

گوشی گوگل پیکسل 3 لایت در تصاویری تازه دیده شد

نخستین تصاویر و جزئیات گوشی گوگل پیکسل 3 لایت (Google Pixel 3 Lite) به بیرون درز کرد. این تصاویر نشانگر عرضه یک گوشی مقرون به صرفه‌تر و ارزان قیمت‌تر از گوشی‌های خانواده گوگل پیکسل 3، در آینده‌ای نزدیک هستند.

گوگل امسال دیگر از گوشی هوشمند جدیدی پرده برداری نخواهد کرد. پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال تنها گوشی‌های شرکت گوگل در امسال هستند؛ گرچه جزئیاتی درباره‌ی یک مدل میان رده پیکسل اخیرا به دست ما رسیده است. ما از گوشی گوگل پیکسل 3 لایت حرف می‌زنیم.

گوگل پیکسل 3 لایت یک نسخه‌ی ارزان قیمت‌تر از پرچمداران کنونی گوگل است که به تازگی در دست تولید قرار گرفته است. حال ما خوش‌شانس بودیم که خیلی زود تصاویری از آن توسط گروه توسعه دهندگان XDA به بیرون درز پیدا کرد تا ما آن را در زوایای مختلفی ببینیم.

مشخصات گوشی گوگل پیکسل 3 لایت

درست همانند مدل اصلی پیکسل 3، نسخه لایت این گوشی نیز فاقد ناچ بالای صفحه خواهد بود. از نظر مشخصات فنی می‌توان به حضور تراشه اسنپدراگون 670 در قلب تپنده‌ی این گوشی اشاره کرد که یک رم 4 گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی 32 گیگابایتی نیز در کنار آن خواهند بود. همچنین یک دوربین 12 مگاپیکسلی بر روی قاب پشتی و یک دوربین 8 مگاپیکسلی سلفی در بالای نمایشگر گوشی جای خواهند داشت.

گوشی گوگل پیکسل 3 لایت

این گوشی میان رده‌ی معرفی نشده به یک نمایشگر 5.56 اینچی IPS با وضوح 2220 در 1080 پیکسل مجهز خواهد بود و یک باتری 2915 میلی‌آمپر ساعتی نیز وظیفه‌ی تامین انرژی مورد نیاز آن را بر عهده خواهد داشت. در نظر داشته باشید که شاید این تنها یک نسخه پیش تولیدی از گوگل پیکسل 3 لایت است و ممکن است هیچگاه به مرحله‌ی تولید انبوه و به تبع آن حضور در بازار، نرسد؛ پس نباید زیاد هم امیدوار به عرضه‌ی یک گوشی ارزان قیمت از سوی گوگل باشید.

گوشی گوگل پیکسل 3 لایت

به هر ترتیب، اگر این گوشی واقعی باشد، مشخصات فنی آن به مراتب پایین‌تر از دو گوشی پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال است؛ پس ما می‌توانیم انتظار کاهش قیمت چند صد دلاری را نسبت به دو نسخه اصلی داشته باشیم.