پرفروش‌ ترین گوشی سازان

پرفروش‌ ترین گوشی سازان در ربع سوم 2018 مشخص شدند

پرفروش‌ ترین گوشی سازان طی سومین سه ماهه سال 2018 مشخص شدند. بر اساس این آمار می‌توان دریافت در حال حاصر، محبوب‌ ترین و پرفروش‌ ترین گوشی سازان دنیا کدام شرکت‌ها هستند.

اوایل ماه جاری میلادی، شرکت Counterpoint چشم‌انداز خود از میزان فروش گوشی های هوشمند طی ربع سوم سال 2018 را بیان کرد. با گذشت حدود سه هفته، این شرکت به تازگی اعداد و ارقام دقیق و جالبی را درباره بازار موبایل در سرتاسر جهان منتشر کرده است که پرفروش‌ ترین گوشی سازان دنیا را مشخص می‌کند. این بازه زمانی سه ماهه از جولای (خرداد – تیر) آغاز شده و به سپتامبر (شهریور – مهر) ختم می‌شود.

پرفروش‌ ترین گوشی سازان دنیا

پرفروش‌ ترین گوشی سازان

غول کره‌ای همچنان پیشتاز است. سامسونگ طی سومین سه ماهه سال جاری موفق شد با کسب 19 درصد سهم بازار موبایل در سرتاسر دنیا، در صدر پرفروش‌ ترین گوشی سازان قرار بگیرد. در رده بعدی به ترتیب هواوی و اپل با 14 درصد و 12 درصد سهم قرار دارند. همانطور که می‌بینید کابوس اپل تبدیل به واقعیت شده و اکنون رده دوم پرفروش‌ ترین گوشی سازان دنیا را تقدیم به رقیب چینی خود کرده است.

در این بازه سه ماهه، اوپو و شیائومی با کسب 9 درصد در رده بعدی قرار می‌گیرند. پشت سر آن‌ها ویوو با 8 درصد سهم بازار قرار دارد. لنوو نیز توانسته 3 درصد سهم را به چنگ بیاورد. اگرچه اچ ام دی گلوبال تعداد زیادی گوشی هوشمند به فروش نرسانده است، اما در مقایسه با سومین ربع سال 2017، 73 درصد پیشرفت در فعالیت آن در بازار موبایل گزارش شده است.

کاهش تمایل کاربران به تعویض گوشی موبایل خود طی بازه‌های زمانی کوتاه، به کاهش کلی فروش گوشی در بازارهای سراسر دنیا منجر شده است، به طوری که آمار تعداد دستگاه‌های فروخته شده در سومین ربع سال جاری، در مقایسه با بازه زمانی مشابه سال 2017 حدود 5 درصد کمتر است.

پرفروش‌ ترین گوشی سازان

اکنون در بازار آسیا، اوپو، هواوی و شیائومی به ترتیب با داشتن 16 درصد، 15 درصد و 14 درصد سهم بازار، پرفروش‌ ترین گوشی سازان به شمار می‌روند. سامسونگ به عنوان پرفروش‌ ترین گوشی‌ ساز دنیا، 10 درصد سهم بازار آسیا را در اختیار داشته و رفته رفته شرکت‌های آسیایی بیشتری سهم آن از بازارهای موبایل بزرگترین قاره دنیا را می‌ربایند.

همانند همیشه اپل در بازار آمریکای شمالی پیشتازی کرده و 39 درصد سهم فروش گوشی را در اختیار دارد. بعد از آن، سامسونگ با 26 درصد در رده بعدی قرار می‌گیرد. اکنون قوت قلب سامسونگ، بازارهای کشورهای اروپایی محسوب می‌شوند. در قاره سبز، به ترتیب با سهم 31 درصد، 22 درصد و 19 درصد، سامسونگ، هواوی و اپل پرفروش‌ ترین گوشی سازان به شمار می‌روند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

9 دیدگاه

  1. ایووول فقط و فقط سامسونگ غول کره اى
    😉

  2. اه بدم میاد از این سامسونگ

  3. مثل همیشه سامسونگ اوله

  4. هواوی با این پشتکار جایگاه سامسونگ میگیره!!
    یادمه چند سال پیش مدیرعامل گفته میخوایم جای اپل بگیریم،همه بهش خندیدن ولی الان میخواد جایگاه سامسونگ هم بگیره

    • فکر نمیکنم سامسونگ خیلی قویه

    • هواوی تا وقتی یه صعحه نمایش درست حسابی نزنه و کیفیت دوربین میانرده هاشو درس نکنه هیچ وقت جای سامسونگو نمیگیره .تازه جای اپلم نگرفته شما باید بببنی نسبت فروش به تعداد دستگاه اای تولیدی و تنوع تولید چقدره .اپل گوشیشاش بالاردن و درسال چتندتا مدل معرفی میکنه اما هواوی بیش از ده مدل میده هرسال از پایین رده تا بالارده .اگه به نمودار فروشا نگاه کنید هربار اپل گوشی جدید معرفی کرده به سرعت فروشش چندین برابر هواوی شده

  5. توی اسیا همه اپپو خریدن