موبایل منعطف ال جی

موبایل منعطف ال جی ممکن است با نام Flex عرضه شود

ال جی با ثبت سه نام تجاری جدید، یک قدم به معرفی گوشی انعطاف پذیر خود نزدیک‌تر شد. اگرچه برخی می‌گویند “Flex” نام احتمالی موبایل منعطف ال جی است، ولی مدیران چند گزینه دیگر را هم پیش روی خود دارند.

امروزه کمپانی‌های مختلف برای معرفی و عرضه اولین موبایل انعطاف پذیر به بازار در حال رقابت با یکدیگر هستند. در حال حاضر، برخی شرکت‌ها همچون موتورولا، هواوی و سامسونگ، توسعه چنین محصولاتی را تایید کرده‌اند. حالا نیز اخباری در مورد کمپانی ال جی منتشر شده است که نام احتمالی موبایل منعطف این شرکت کره‌ای را فاش می‌کند.

چند روز پیش، ال جی از طریق اداره مالکیت معنوی اروپا سه نام Flex ،Foldi و Duplex را ثبت کرد. این درخواست برای محصولات کلاس 9 انجام گرفته بود که گوشی های هوشمند نیز شامل همین این دسته‌بندی می‌شوند. اینکه از یکی از این نام‌ها یا همه آنها در آینده استفاده خواهد شد یا نه، مشخص نیست؛ خصوصا اینکه ال جی مجبور نیست از هر نامی که ثبت کرده است، استفاده کند.

ال جی پیش از این از نام “G Flex” برای گوشی هایی که به صفحه نمایش منحنی و انعطاف پذیر مجهز شده بودند، استفاده کرده است. به همین جهت اگر مدیران قصد استفاده دوباره از این نام را داشته باشند، نیاز به ارسال و تایید دوباره خواهد بود؛ کاری که البته LG انجام داده است. در نتیجه، “Flex” می‌تواند نام احتمالی موبایل منعطف ال جی باشد. این در حالی‌ست که شایعات از عرضه گوشی منعطف سامسونگ با نام “Galaxy Flex” خبر دارند.

تصور می‌کنید کدام شرکت، موبایل منعطف خود را زودتر از سایرین عرضه می‌کند؟ یک سوال مهم‌تر: این تلفن های هوشمند چگونه قیمت‌گذاری خواهند شد؟ آیا ممکن است یک گوشی انعطاف پذیر، قیمت فعلی اسمارت فون ها را باز هم افزایش دهد؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. چه رنگ های خوشگلی داره

  2. الچجی هم زد تو کار منعطف؟؟

  3. باز خوبه اسمشون مثل مال هواوی سامسونگ یکی نیست