قاب نوکیا 9

آغاز فروش قاب نوکیا 9 در وب‌سایت آمازون با پنج حفره برای دوربین پشتی

فروشگاه اینترنتی آمازون با آغاز فروش قاب نوکیا 9، طراحی پنل پشتی این تلفن هوشمند و آرایش دوربین‌های آن را تایید کرد. ظاهرا Nokia 9 نخستین موبایل دنیا با دوربین پشتی 5 گانه خواهد بود.

اگرچه اچ ام دی گلوبال با عرضه محصولات اقتصادی به دنبال رقابت در بازار گوشی های میان رده است، ولی مدیران مشغول توسعه یک موبایل منحصر به فرد بوده و قصد دارند آن را به زودی روانه بازار کنند. در همین حال، “UniqueMe” با آغاز فروش قاب نوکیا 9 در فروشگاه اینترنتی آمازون، بار دیگر شایعات پیرامون طراحی این گوشی را تایید کرده است. البته، این نخستین باری نیست که تصویر قاب پرچمدار آینده فنلاندی‌ها به بیرون درز می‌کند، اما اولین بار است که ما شاهد عرضه آن از طریق یک فروشگاه هستیم.

به نظر می‌رسد در بخش پشتی، یک حفره برای فلاش LED و پنج حفره برای لنزهای دوربین در نظر گرفته شده است. اینجا خبری از حفره مخصوص اسکنر اثر انگشت نیست؛ موضوعی که البته با دانسته‌های قبلی ما مبنی بر تجهیز دستگاه به حسگر اثر انگشت زیر صفحه هم‌خوانی دارد.

متاسفانه تنها یک عکس از این قاب در اختیار کاربران قرار گرفته است و ما نمی‌توانیم در مورد سایر بخش‌های آن صحبت کنیم. به عنوان نمونه، قسمت پایینی قطعا میزبان یو اس بی نوع C است، اما حفره‌های دیگر نامشخص هستند. تصاویری که پیش‌تر منتشر شده بودند، وجود جک 3.5 میلی‌متری صدا را تایید نمی‌کردند؛ پس منتظر به‌کارگیری آن نباشید.

قاب نوکیا 9

آمازون از آماده شدن موجودی قاب تا 1 دسامبر (10 آذر) خبر داده است؛ ولی این موضوع لزوما به معنی عرضه دستگاه تا آن تاریخ نیست. ما این قاب را نتوانستیم در وب‌سایت سازنده پیدا کنیم. در نتیجه، احتمال اشتباه در اضافه کردن آن به فروشگاه می‌تواند وجود داشته باشد.