سامسونگ گلکسی A8s

گوشی سامسونگ گلکسی A8s تاییدیه FCC را دریافت کرد

سامسونگ گلکسی A8s نام میان‌رده بعدی این شرکت کره‌ای است. اصلی‌ترین دلیل انتظار کاربران برای معرفی گوشی سامسونگ گلکسی ای 8 اس (Samsung Galaxy A8s) طراحی متفاوت نمایشگر و قرارگیری یک حفره روی آن است.

سامسونگ گلکسی ای 8 اس اولین گوشی مجهز به نمایشگر Infinity-O غول کره‌ای خواهد بود. این صفحه نمایش مجهز به یک حفره روی نمایشگر بوده و در واقع بدون استفاده از بریدگی بالای نمایشگر، با قرار دادن دوربین سلفی روی صفحه نمایش، از شر بریدگی بخش بالایی پنل جلویی خلاص می‌شود. بر اساس تصاویری که پیشتر از این گوشی دیده‌ایم، این حفره بر روی گوشه بالا و سمت چپ نمایشگر خواهد بود.

بعد از شنیدن یک سری اخبار و شایعات و همچنین دیدن چند رندر از گوشی سامسونگ گلکسی A8s به تازگی FCC تاییدیه آن را با شماره مدل SM-G8870 صادر کرده است. در اسناد مربوط به سامسونگ گلکسی A8s یک اسکرین شات دیده می‌شود. در گوشه سمت چپ نوار اعلانات، هیچ آیکونی دیده نشده و آیکون‌ها در سمت چپ، با کمی فاصله از کناره چیده شده‌اند! تنها دلیلی که می‌توانیم برای این اتفاق پیدا کنیم، وجود دوربین سلفی در گوشه نمایشگر قسمت است.

اسکرین شات از نمایشگر سامسونگ گلکسی A8s

سامسونگ گلکسی A8s

طبق شایعات، صفحه نمایش سامسونگ گلکسی ای 8 اس از نمایشگر Infinity Display که در پرچمداران 2017 و 2018 و همچنین برخی میان‌رده‌های 2018 به کار رفته است، طول بیشتری دارد، به همین دلیل گوشی بلند قامت‌تر خواهد بود.

بر اساس رزولوشن اسکرین شات منتشر شده، نسبت ابعاد تصویر در صفحه نمایش Infinity-O از 18.5:9 در Infinity Display به 19.5:9 افزایش یافته است. انتظار داریم سامسونگ گلکسی A8s پیش از معرفی سامسونگ گلکسی اس 10 به صورت رسمی رونمایی شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. خوبه دارین میگین طبق شایعات ولی بازم تاییدش میکنید؟

  2. چیوهست حالا من نفمیدم یکی توضیح بده

  3. این تاییدیه نگیره من بگیرم؟