گلکسی فولد

سامسونگ نام تجاری گلکسی فولد را به ثبت رساند

نام تجاری گلکسی فولد (Galaxy Fold) توسط سامسونگ به ثبت رسید. ظاهرا نام حداقل یکی از دستگاه‌های انعطاف پذیر سامسونگ ، گلکسی فولد خواهد بود.

با توجه به نام تجاری جدیدی که سامسونگ به ثبت رسانده است، گلکسی فولد نام اولین گوشی منعطف این شرکت است. سامسونگ چندی پیش اعلام کرد که اولین گوشی انعطاف پذیر آن‌ها سال آینده به بازار عرضه خواهد شد؛ حال، تقریبا از نام آن مطمئن شده‌ایم. پیشتر تصور می‌کردیم نام این گوشی گلکسی اف یا گلکسی فلکس خواهد بود.

ثبت نام تجاری سامسونگ گلکسی فولد

در مقایسه با گلکسی اف و گلکسی فلکس، نام گلکسی فولد بیشتر با نوع گوشی ارتباط دارد. این نام تجاری تنها چند روز پیش توسط سامسونگ با عنوان “Samsung Galaxy Fold” ثبت شد. در توضیحات مربوط به این نام تجاری ذکر شده است که احتمالا از آن برای نام‌گذاری دستگاه‌های مختلف اعم از گوشی های هوشمند استفاده شود.

البته به ثبت رساندن یک نام تجاری، اجباری برای استفاده از آن را به همراه ندارد، به همین دلیل احتمال دارد اولین گوشی منعطف سامسونگ، گلکسی فولد نام نداشته باشد؛ اما با توجه به پتنت‌های متعددی که غول کره‌ای در ارتباط با دستگاه‌های انعطاف پذیر به ثبت رسانده است، نام یکی از آن‌ها به احتمال بسیار زیاد گلکسی فولد خواهد بود.

اگرچه بعد از سال‌ها انتظار، هنوز گوشی منعطف سامسونگ عرضه نشده است؛ اما دیگر خبری از عطش سابق کاربران برای پی بردن به شکل و طراحی کلی این دستگاه وجود ندارد. سامسونگ در جریان کنفرانس توسعه‌دهندگان خود در ماه گذشته، نمایشگر Infinity Flex که اصلی‌ترین ویژگی گوشی هوشمند انعطاف پذیر این شرکت محسوب می‌شود را معرفی کرد. البته بعدها گفته شد ممکن است گوشی منعطف سامسونگ شبیه به نمونه اولیه دارای نمایشگر Infinity Flex نباشد!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. این گوشیای منعطف منو یاد یچیزی تو بچگیام میندازه ولی یادم نمیاد چی بود

  2. طراحی قاب کنارش خیلی بده

  3. مثلا همون اولد بوده شده فولد😂😂