بی ام و ایکس 7 2019

بی ام و ایکس 7 2019 به عنوان رقیب آئودی Q7 و مرسدس GLS معرفی شد

بی ام و ایکس 7 2019 (BMW X7 SUV 2019) در نمایشگاه اتومبیل لس آنجلس در مقابل چشمان علاقه‌مندان نمایش داده شد. این خودرو جدید، پاسخ BMW به کمپانی‌های Audi و Mercedes-Benz است!

بی ام و با نمایش مدل 2019 خودروی شاسی بلند X7 در نمایشگاه خودرو لس آنجلس، قصد دارد به جنگ آئودی Q7 SUV و مرسدس بنز GLS SUV برود. فروش این خودرو سه‌ردیفه قرار است از مارس سال آینده (اواخر زمستان) با قیمت پایه 74 هزار و 895 دلار آغاز شود.

آلمانی‌ها باز هم دو مدل مختلف xDrive40i و xDrive50i را برای عرضه در نظر گرفته‌اند. نسخه xDrive50i از یک موتور 4.4 لیتری V8 توربوشارژ دوقلو قدرت می‌گیرد، در حالی که خریداران نسخه xDrive40i از یک موتور شش سیلندر خطی با حجم 3.0 لیتر برخوردار خواهند شد. در هر دو مدل نیز قدرت تولیدشده توسط موتور از طریق سیستم انتقال قدرت 8 سرعته به سامانه تمام چرخ محرک خواهد رسید. سازندگان می‌گویند موتور شش سیلندر به‌کار گرفته شده در نسل جدید X7، نیرویی معادل 335 اسب بخار و گشتاور 330 پوند فوت را تولید می‌کند، در حالی که قدرت و گشتاور موتور هشت سیلندر به ترتیب برابر 456 اسب بخار و 479 پوند فوت است. مدل گران‌تر همچنین ظرف 5.2 ثانیه به سرعت 96 کیلومتر بر ساعت دست پیدا خواهد کرد.

بی ام و ایکس 7 2019

شرکت خودروسازی BMW با در نظر گرفتن قابلیت‌های کمکی ویژه، محصولی درخور را برای به چالش کشیدن آئودی و مرسدس بنز تولید کرده است. ذکر تمام این ویژگی‌ها در این بخش ممکن نیست، اما از جمله مهم‌ترین‌های آنها می‌توان به سیستم کمکی برای ماندن در لاین، کروز کنترل تطبیقی، سیستم کمکی پارک، تشخیص نقطه کور، هشدار خروج از لاین، هشدار برخورد با موانع در هر دو بخش جلویی و پشتی، هشدار عبور عابر پیاده و همین‌طور هشدار ترافیک عقب اشاره کرد.

در صورتی که ردیف سوم از صندلی‌های نسل جدید بی ام و X7 اشغال نشده باشد، فضای 90.4 فوت مکعبی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

بی ام و ایکس 7 2019 هنگام عرضه به بازار، بالاتر از X3 و X5 قرار گرفته و پرچمدار شاسی‌بلندهای این کمپانی خواهد بود. X7 جدید قرار است در کارخانه اسپارتنبورگ واقع در کارولینای جنوبی و جایی که دیگر اعضای این خانواده ساخته می‌شوند، تولید شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. اینا رو ول کنید قیمتو بگو خووو

  2. واقعا نمیفهمم چرا فک میکنن این میتونه رقیبی برای آئودی باشه