مدل 2019 لپ تاپ گیمینگ اودیسه

سامسونگ با مدل 2019 لپ تاپ گیمینگ اودیسه ، وارد جنگ با ایسوس شد

سامسونگ، مدل 2019 لپ تاپ گیمینگ اودیسه (Samsung Notebook Odyssey 2019) را در نمایشگاه CES 2019 لاس وگاس معرفی کرد. در ادامه با مشخصات فنی، قابلیت ها و قیمت این محصول بیشتر آشنا شوید.

وقتی به لپ تاپ های گیمینگ فکر می‌کنیم، مسلما اولین نامی که به ذهن ما می‌رسد سامسونگ نخواهد بود؛ اما در نمایشگاه CES 2019 این شرکت با معرفی مدل 2019 لپ تاپ گیمینگ اودیسه خود، قدرتمندترین نوت بوک مخصوص بازی خود را تا به امروز ساخته است تا به طور جدی به دیگر سازندگان خوشنام این بازار همچون ایسوس، اعلام جنگ کند.

این نخستین باری نیست که سامسونگ یک لپ تاپ گیمینگ تولید می‌کند، آن‌ها مدتیست به عرضه لپ تاپ‌های خانواده اودیسه می‌پردازند؛ اما مدل 2019 لپ تاپ گیمینگ اودیسه چیزی فراتر از انتظارات است. این لپ تاپ از نظر مشخصات فنی (حداقل بر روی کاغذ) قادر به رقابت با محصولات دیگر شرکت‌های بزرگ حوزه گیمینگ نظیر ایسوس، دل و حتی ریزر است.

مدل 2019 لپ تاپ گیمینگ اودیسه ، قدرتمندترین لپ تاپ مخصوص بازی ساخت سامسونگ

از نظر مشخصات فنی، سامسونگ بار دیگر به شرکت انویدیا متکی بوده و از کارت گرافیک تازه معرفی شده‌ی آن‌ها، Nvidia RTX 2080 GPU همراه با پردازنده‌ی نسل هشتمی شش هسته‌ای Intel Core i7 در زیر قاب این لپ تاپ استفاده کرده است. هرچند نام این پردازنده مشخص نیست، اما حدس ما مدل Core i7-8850H است که با 16 گیگابایت رم همراه خواهد بود. در اینجا یک نمایشگر 15.6 اینچی فول اچ دی با نرخ رفرش 144 هرتزی به کار رفته است. از نظر فضای ذخیره سازی نیز یک حافظه SSD NVMe با ظرفیت 256 گیگابایت و یک هارد دیسک 1 ترابایتی در دسترس کاربران خواهد بود؛‌ گرچه مشتریان می‌توانند با پرداخت هزینه‌های اضافی، این حافظه‌ها را به دلخواه خود تغییر دهند. در اینجا یک درگاه USB-C در کنار سه درگاه USB-A‌ و یک جک 3.5 میلی‌متری هدفون هم وجود دارد.

مدل 2019 لپ تاپ گیمینگ اودیسه

سامسونگ، مدل 2019 لپ تاپ گیمینگ اودیسه خود را با ظاهری متفاوت معرفی کرده است (یک لولای باریک بین نمایشگر و کیبورد) که باعث منعکس کردن آن نسبت به دیگر لپ تاپ های گیمینگ بازار شده است. نوت بوک اودیسه احتمالا اوایل سال 2019 روانه‌ی بازار شود، اما متاسفانه خبری از قیمت و تاریخ دقیق عرضه‌ی آن هنوز در دست نیست.

5 مطلب آخر نمایشگاه CES 2019 :