ال جی جی ۸ تینکیو به دوربین سلفی ToF مجهز می‌شود

ال جی جی ۸ تینکیو به دوربین سلفی ToF مجهز می‌شود

پرچمدار جدید ال جی یعنی گوشی ال جی جی ۸ تینکیو در نمایشگاه MWC ۲۰۱۹ رونمایی خواهد شد و امروز اطلاعات جدیدی از دوربین سلفی این گوشی به دست ما رسیده است.

کمپانی سازنده ساعاتی پیش به طور رسمی اعلام کرده است که ال جی جی ۸ تینکیو (LG G8 ThinQ) دارای دوربین سلفی ToF خواهد بود.

سنسور این دوربین توسط کمپانی آلمانی Infineon توسعه یافته است و با وجود اینکه جزئیات فنی درباره مشخصات و امکانات آن ارائه نشده، ال‌جی بیان کرده است که «این دوربین سطح کاملا جدیدی از امکانات دوربین سلفی در یک اسمارت فون را ارائه خواهد داد».

کاربردهای سنسور ToF در گوشی ال جی جی 8 تینکیو

سنسور ToF کمپانی Infineon قابلیت اندازه‌گیری جزئیات مختلف صورت را با استفاده از نور اینفرارد بازتاب شده از چهره کاربر خواهد داشت. این به معنای آن است که سنسور ToF می‌تواند حتی در شرایط نوری بسیار کم نیز چهره را تشخیص دهد و حجم کاری پردازنده کاهش پیدا کند. در نتیجه مصرف انرژی پایین‌تر می آید و علاوه بر قابلیت‌های تشخیص چهره و استفاده در اپلیکیشن‌های واقعیت مجازی، سنسور ToF به کاهش مصرف باتری ال جی G8 ThinQ نیز کمک می کند.

طبق گفته های Andreas Urschitz، رئیس بخش بازار و مدیریت قدرت کمپانی Infineon، در ۵ سال آینده دوربین‌های سه بعدی در بیشتر تلفن‌ های همراه هوشمند یافت خواهند شد و کمپانی تحت مدیریت او قصد دارد سهم بزرگی از این بازار را به دست آورد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه