فورد سری F سوپر دیوتی 2020

فورد سری F سوپر دیوتی 2020 ؛‌ قدرتمندترین پیکاپ سنگین Ford

فورد سری F سوپر دیوتی 2020 (Ford F Series Super Duty) به عنوان قدرتمندترین پیکاپ وانت سنگین فورد معرفی شده است. این پیکاپ غول‌پیکر نسبت به مدل‌های قبلی خود به‌روزتر شده و از امکانات فنی و ایمنی پیشرفته‌ای بهره می‌برد.

شرکت فورد پیکاپ غول‌پیکر خود با نام فورد سری F سوپر دیوتی 2020 را با ویژگی‌های جدیدی تولید کرده است. این خودرو از لحاظ مشخصات فنی، ایمنی و ظاهری نسبت به مدل‌های قبلی ارتقا پیدا کرده است و به همین دلیل می‌تواند نگاه مشتریان زیادی را به خود جلب کند. انتظار می‌رود شرکت فورد محصول جدید خود را در نمایشگاه خودرو شیکاگو به صورت رسمی به نمایش بگذارد. در ادامه مشخصات و امکانات سوپر دیوتی 2020 را بررسی می‌کنیم.

فورد سری F سوپر دیوتی 2020

بررسی فورد سری F سوپر دیوتی 2020

در هفته‌های گذشته رقبای شرکت فورد محصولات سنگین خود را رونمایی کردند، اما شرکت Ford فقط فورد سری F سوپر دیوتی 2020 را با کمی تغییر نسبت به نسخه‌های پیشین طراحی کرده است. در نسخه جدید شاهد دماغه بازطراحی شده‌ای هستیم که از تغییرات جدید این بخش می‌توان به جلوپنجره برجسته‌تر و نمای جدید چراغ‌های LED جلو اشاره کرد. شرکت فورد در خصوص محصول جدید خود عنوان کرد در سپر جلو سوپر دیوتی 2020 تغییراتی را با هدف بهبود شرایط خنک‌کنندگی موتور و افزایش حالت آیرودینامیک خودرو ایجاد کرده‌ایم که نتایج آن رضایت‌بخش بوده است. همچنین در قسمت عقب خودرو نیز تغییراتی چون چراغ‌هایی با گرافیک جدید، سپر جدید و طراحی ویژه‌ای در قسمت بار اعمال شده است.

فورد سری F سوپر دیوتی 2020

مشخصات فنی

نسخه‌های قبلی فورد سری F سوپر دیوتی 2020 به موتور 6.2 لیتری V8 بنزینی مجهز بودند، اما شرکت فورد برای سری جدید این خودرو موتور 7.3 لیتری V8 بنزینی را در نظر گرفته است. البته جزئیات فنی بیشتری تاکنون منتشر نشده است، اما طبق اعلام رسمی شرکت فورد، موتور V8 بنزینی به عنوان قدرتمندترین موتور در این کلاس شناخته می‌شود و قدرت حمل بار و بکسل آن نیز فوق‌العاده است. از ویژگی‌های این موتور می‌توان به طرح میل بادامک درون بلوک سیلندر، طراحی سوپاپ OHV، بلوک چدنی و میل‌لنگ فولادی فورج‌کاری شده اشاره کرد.

فورد سری F سوپر دیوتی 2020

شرکت فورد موتور 6.7 لیتری V8 دیزلی خودرو فورد سری F سوپر دیوتی 2020 را نیز توسعه داده است. همچنین این موتور دیزلی برای بهینه‌سازی فرایند احتراق و کاهش سروصدا، از سیستم تزریق سوخت جدید و طراحی مجدد هندسه توربوشارژ بهره می‌برد. بدون شک چنین تغییراتی باعث می‌شود قدرت و گشتاور موتور افزایش پیدا کند. البته مدل پایه این خودرو همچنان با موتور 6.2 لیتری V8 بنزینی عرضه می‌شود.

فورد سری F سوپر دیوتی 2020

محصول جدید فورد به گیربکس 10 سرعته اتوماتیک جدید مجهز شده که وزن آن نسبت به گیربکس 6 سرعته اتوماتیک نسخه‌های قبلی حدود 1.6 کیلوگرم بیشتر است. البته این گیربکس جدید از لحاظ ابعاد طبق مدل‌های قبلی ساخته شده است و همان فضای قبلی را اشغال می‌کند. گیربکس جدید خودرو فورد سری F سوپر دیوتی 2020 از 5 حالت معمولی، یدک‌کشی، اقتصادی، لغزنده، شن‌وماسه و برفی بهره می‌برد و میزان ضریب دنده‌ای آن نیز گسترده‌تر از نسخه‌های قبلی است. طبق اعلام شرکت فورد، مشتریان می‌توانند گیربکس 10 سرعته را برای موتورهای 7.3 لیتری V8 بنزینی و 6.7 لیتری V8 دیزلی سفارش دهند.

فورد سری F سوپر دیوتی 2020

شرکت فورد برای آسان‌تر شدن مانوردهی با تریلرهای بزرگ در مکان‌هایی که فضای محدودی دارند، محصول جدید خود را به سیستم کمکی Pro Trailer Backup مجهز کرده است. این سیستم جدید در کنار سیستم راهنمایی دنده‌عقب با تریلر عرضه می‌شود. از قابلیت‌های این سیستم می‌توان به ایجاد خطوط راهنمای تریلر و راهنمایی در حرکت فرمان اشاره کرد که با روشی کاربردی، دنده‌عقب رفتن تریلر را آسان می‌کند. تمام مدل‌های فورد سری F سوپر دیوتی 2020 از مودم اینترنت 4G LTE وای فای با قابلیت اتصال 10 دستگاه و شارژ بی‌سیم بهره می‌برند.

فورد سری F سوپر دیوتی 2020

امکانات ایمنی

تمامی پیکاپ‌های سنگین جدید شرکت فورد از سیستم‌های ایمنی مختلفی چون سیستم مانیتورینگ تریلر، سیستم اطلاع‌رسانی نقاط کور، هشدار حفظ حرکت میان خطوط، سیستم کمکی پیش از برخورد با ترمز اضطراری خودکار و قابلیت تشخیص عابر پیاده بهره می‌برند. شرکت فورد برای آزمایش خودرو فورد سری F سوپر دیوتی 2020 در شرایط مختلف، مسافت 11 میلیون کیلومتری را پیموده است. برخی از منابع خبری عنوان کرده‌اند که محصول جدید فورد در نمایشگاه خودرو شیکاگو به صورت رسمی رونمایی می‌شود و نخستین نمونه‌های تولید آن نیز از روز‌های پایانی پاییز سال آینده در نمایندگی‌های فروش آمریکای شمالی عرضه خواهد شد.

تصاویر فورد سری F سوپر دیوتی 2020

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. ی پا هتله برا خودش

  2. اینو بندازی بری جاده شمال

  3. تایر هاش زیادی کویچیک تنیست؟؟؟