بازی Apex Legends برای موبایل ؛ رویایی که به زودی محقق می‌شود

بازی Apex Legends برای موبایل ؛ رویایی که به زودی محقق می‌شود

بازی ایپکس لجندز که ابتدا یک کپی‌برداری از روی عناوین محبوبی مانند فورتنایت و پابجی محسوب می‌شد، این روزها به سرعت در حال رکورد شکنی است و بعد از عبور از مرز ده میلیون بازی‌باز تنها در عرض ۷۲ ساعت، حالا صحبت‌هایی وجود دارد که ممکن است انتشار بازی Apex Legends برای موبایل به زودی اتفاق بیافتد.

بازی ایپکس لجندز که توسط Respawn، خالق سری محبوب تایتان فال، توسعه یافته و الکترونیک آرتز انتشار آن را بر عهده داشته است، به تازگی از مرز ۲۵ میلیون بازی‌باز تنها در یک هفته پس از انتشار آن نیز گذشته است و حالا سازندگانش خبرهای خوبی برای گیمرهای دیگر پلتفرم‌ها دارند. این بتل رویال محبوب تا به حال به طور رایگان تنها برای دارندگان کنسول‌های پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس بود اما خبر خوب اینجاست که برای رقابت بیشتر با فورتنایت و پابجی، بازی Apex Legends برای کاربران موبایل نیز احتمالا به زودی منتشر خواهد شد. در جریان مراسم گزارش درآمدهای الکترونیک برای سه ماهه سوم سال ۲۰۱۹، اندرو ویلسون (Andrew Wilson)، رئیس EA Games اعلام کرد که آنها به دنبال انتشار ایپکس لجندز برای اندروید و آی او اس هستند.

بازی Apex Legends برای موبایل ؛ رویایی که به زودی محقق می‌شود

ما به دنبال این هستیم تا بازی را به پلتفرم موبایل ببریم و قابلیت بازی کراس پلی (امکان بازی چند کاربر که هرکدام بر روی پلتفرم متفاوتی بازی می‌کنند) نیز تا مدتی دیگر قابل اجرا باشد. همچنین من انتظار دارم که این بازی ارزش بسیار بالایی در آسیا داشته باشد و ما صحبت‌ها و بحث‌هایی نیز در این باره خواهیم داشت.

لوت‌ باکس‌ها بازی ایپکس لجندز را نیز به گند می‌کشند؟

با وجود اینکه بازی Apex Legends کاملا رایگان است و بازی‌بازا می‌تواند تمام بازی را بدون خرج پول واقعی و تنها پیشرفت و ارتقای سطح از طریق امتیازات درون بازی تجربه کند، اما خرید آیتم‌های آرایشی و تغییر ظاهر کاراکتر از طریق پول واقعی انجام می‌شود. همچنین الکترونیک آرتز برنامه دارد تا یک گزینه خرید مستقیم را درون بازی تعبیه کند که به کاربران اجازه می‌دهد آیتم‌های ظاهری و قهرمانان جدید را خریداری کنند. البته از آنجایی که این عنوان قرار نیست کاری کند که با پول واقعی بتوانید سطح خود را بالاتر ببرید، خرید این قهرمانان جدید برتری محسوسی نسبت به دیگران در روند گیم پلی ایجاد نخواهد کرد.

بازی Apex Legends برای موبایل ؛ رویایی که به زودی محقق می‌شود

همچنین بسته‌هایی تحت عنوان Apex packs در بازی بازی ایپکس لجندز وجود دارند که بسیار مشابه لوت باکس‌ها از عمل می‌کنند که بازیباز می‌تواند آنها را  با پول واقعیخریداری کند؛ البته زمانی که نمی‌خواهند از خرید مستقیم استفاده کنند.

اما بار دیگر هم تاکید می‌کنیم که تمام آیتم‌های داخل این پک‌ها آن ظاهری هستند و تنها ظاهر کاراکتر داخل بازی را تغییر می‌دهند نه توانایی‌های آن را. تمام این روش‌های درآمدزایی برای کمپانی سازنده طی ماه‌های آینده در نسخه‌های مختلف ایپکس لجندز تعبیه خواهند شد و احتمالا در نسخه موبایل آن نیز EA از آنها بهره خواهد گرفت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه