سامسونگ گلکسی نوت ۲ را در بعضی کشور ها به اندروید ۵ آپدیت خواهد کرد !

چند روز پیش انتشار خبری در مورد عدم آپدیت فبلت گلکسی نوت ۲ سامسونگ به اندروید ۵ لالی پاپ ، دارندگان این گوشی را بسیار ناراحت کرد.در آن خبر که از طریق اکانت توییتر Samsung Gulf@ منتشر شد گفته شده بود که نوت ۵ هرگز به اندروید ۵ بروزرسانی نخواهد شد.اما امروز اکانت توییتر Samsung DK@ با انتشار خبری دوباره امید را به دارندگان Galaxy Note 2 سامسونگ باز گردانده است.

اکانت توییتر Samsung DK@ ( سامسونگ دانمارک ) اعلام کرده که بروزرسانی اندروید ۵ برای گلکسی نوت ۲ تنها در مناطق خاصی از جهان و برای سری های ساخت برخی کشورها در دسترس خواهد بود.

rsfqsch2

همانطور که می بینید اخبار متناقضی در مورد بروزرسانی گلکسی نوت ۲ به اندروید ۵ منتشر شده و هنوز مشخص نیست که آیا سامسونگ این اسمارت فون را به آخرین نسخه از سیستم عامل اندروید گوگل مجهز خواهد کرد یا خیر.با این حال کمپانی سامسونگ در انتشار بروزرسانی برای محصولات قدیمی خود سابقه نسبتا خوبی دارد.

به هر حال اگر خبر امروز صحت داشته باشد انتظار می رود سامسونگ بروزرسانی به اندروید ۵ را برای فبلت گلکسی نوت ۲ تا ماه فوریه سال جاری منتشر نماید.هرچند که هنوز مشخص نیست که دقیقا کدام کشورها در لیست دریافت این آپدیت قرار خواهند گرفت.

منبع : androidauthority

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*