نسخه نهایی سیستم عامل ویندوز ۱۰ منتشر شد

سرانجام کمپانی مایکروسافت نسخه نهایی سیستم عامل ویندوز ۱۰ را منتشر کرد.این سیستم عامل که به واسطه ی بازخورد کاربران شکل گرفته است، از این به بعد لقب محبوب ترین سیستم عامل را نیز با خود به یدک خواهد کشید و ما فکر می کنیم، مردم عاشق این سیستم عامل خواهند شد. ویندوز ۱۰ آخرین سیستم عامل مایکروسافت خواهد بود، بنابراین دیگر ویندوز ۱۱ یا ۱۲ ای در کار نخواهد بود. ویندوز ۱۰ در سال های آینده تنها آپدیت خواهد شد و امکانات جدید به آن افزوده می شود. همچنین کسانی که این ویندوز را خریده اند، تا آخر عمر آپدیت ها را دریافت خواهند کرد و ویندوزشان به صورت قانونی باقی خواهد ماند، بنابراین فکر بدی نیست اگر بخواهید این سیستم عامل را با وجود قیمت زیادش برای ما ایرانی ها، بخرید.

چگونه آپدیت کنیم؟

اگر شما هم بر روی سیستم خود، دارای ویندوز ۷، ۸ و یا ۸.۱ قانونی و فعال هستید و ویندوز ۱۰ را نیز از قبل رزرو کرده اید، رایانه ی شما به زودی ویندوز ۱۰ را نصب خواهد کرد و بر روی جدید ترین سیستم عامل مایکروسافت اجرا خواهد شد. البته اگر شما هنوز موفق به دریافت ویندوز ۱۰ نشده اید، نگران نباشید، چراکه مایکروسافت به زودی آپدیت ویندوز ۱۰ را به صورت موج موج منتشر خواهد کرد.

اما اگر شما دارای ویندوز قانونی نیستید و مثل خیلی از کاربران ایرانی، از ویندوز های کرک شده استفاده می کنید، باز هم راهی خواهید داشت تا به رایگان به نسخه ی قانونی ویندوز ۱۰ آپگرید کنید. این مطلب را بخوانید: راهنمای دریافت ( آپگرید ) رایگان ویندوز ۱۰ ،حتی ویندوزهای کرک شده !

آپگرید کنم؟ یا صبر کنم؟

ویندوز ۱۰ واقعا سیستم عامل خوبی است و بدون شک از ویندوز ۸ و ۸.۱ نیز بهتر است. اما آیا شما باید آپگرید کنید؟ خوب جواب ساده است، اگر شما با چند باگ کوچک مشکلی ندارید، اما تشنه ی امتحان کردن این سیستم عامل هستید، پیشنهاد می کنیم که در اولین فرصت آن را نصب کنید. اما اگر شما نگران نا هماهنگ بودن سیستم خود با ویندوز ۱۰ و همخوانی نداشتم برخی درایور های خود هستید، باید چند هفته یا حتی چند ماه صبر کنید تا این مشکلات مرتفع شوند. با این حال میزان این ناهماهنگی ها بسیار کم هستند و تنها در چند مورد خاص رویت شده اند.

ویندوز ۱۰ چطور سیستم عاملیست؟

اگر بخواهیم نظر شخصی خود را دخیل کنیم، باید بگوییم که ویندوز ۱۰ بهترین و دوست داشتنی ترین سیستم عاملی است که تا به امروز دیده ایم. اما اگر باز هم شک دارید، کمی صبر کنید، چراکه در روز های آینده موج عظیمی از نظرات کاربران در مورد نسخه ی نهایی ویندوز ۱۰ منتشر خواهد شد.

حال نوبت شماست که به ما بگویید آیا به ویندوز ۱۰ آپگرید می کنید؟ نظر شما در مورد این سیستم عامل چیست؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: MICROSOFT NEWS via winphone

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*