نسل بعدی موتورولا موتو E

ادغام بخش موبایل لنوو با موتورولا

حتما اطلاع دارید که کمپانی چینی لنوو مالک شرکت موتورولا است.اما جالب است که هر دو برند به صورت مستقل کار کرده و بخش موبایل لنوو و موتورولا به صورت مجزا محصولات خود را طراحی ، تولید و عرضه می کنند.حالا به نظر می رسد که این روند درحال تغییر کردن باشد چرا که به تازگی خبرهایی مبنی بر ادغام Lenovo و Motorola به گوش می رسد.

شرکت های Lenovo و Motorola دستگاه های متفاوتی را تولید می کنند و کامل کننده یکدیگر به نظر نمی رسند. اما خبرها حاکی از تغییر روند کاری قبلی این دو شرکت است. طبق گزارشی از چین، به نظر می رسد که بخش موبایل شرکت Lenovo در حال ادغام با شرکت موتورلاست و قرار است هر دو شرکت در نهایت به یک شرکت تبدیل شوند. این بدان معنا است که برند Lenovo به تولید کامپیوتر و لپ تاپ ادامه می دهد، در حالی که موتورلا بر روی ساخت گوشی های هوشمندش برای موتورلا و Lenovo تمرکز خواهد کرد.

گزارشی از قول رئیس گروه موبایل Lenovo اضافه می کند، “ساختار جدید سازمانی به زودی منتشر خواهد شد”. به نظر می رسد که Lenovo قصد دارد یک کنفرانس خبری درباره این موضوع برگزار کند تا اطلاعات دقیق تری از این رویداد جدید را در اختیار کاربران قرار دهد. این شرکت قبلا اعلام کرده بود که موتورلا مسئول طراحی و ساخت گوشی های هوشمند Lenovo خواهد بود. بنابراین ادغام این دو شرکت به ایجاد یک چهره متحد کمک می کند و با توجه به برند قوی موتورلا در زمینه تولید موبایل، آینده موبایل های Lenovo نیز تقویت خواهد شد.

منبع : slashgear

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. لنوو کارش درسته بهترین و با کیفیت ترین محصولات با کمترین قیمت من که عاشقشم برای من تو این دنیای محصولات مخصوصا موبایل قهرمان بی ادعا ومتواضعه سند میخواین اینم سند گفتم برید مشخصات وقیمت دلاری گوش لنوو a916 رو با گوشیهای دیگه بررسی و مقایسه کنید البته این یکیشه خیلی از محصولاتش اینجوریه