HTC One A9 ، نخستین گوشی جهان با پردازنده ۱۰ هسته‌ای مدیاتک

اندکی پس از شکست پرچمدار امسال کمپانی اچ تی سی یعنی گوشی هوشمند اچ تی سی وان ام ۹ ، مدیران این شرکت خبر از عرضه قهرمان جدید این برند برای جبران ناکامی های امسال دادند.محصولی که مدتی است شایعاتی از آن با نام HTC Aero یا HTC A9 منتشر می گردد.امروز حساب کاربری مشهور @evleaks خبری منتشر کرده که بر اساس آن ، نام کامل محصول جدید تایوانی ها HTC One A9 خواهد بود.محصولی که گفته می شود نخستین گوشی جهان با پردازنده قدرتمند ۱۰ هسته ای Helio X20 ساخت مدیاتک باشد.

وجود چنین پردازنده ای در گوشی جدید اچ تی سی نشان می دهد که این کمپانی حداکثر توان خود را برای ارائه محصولی قدرتمند از سری One به کار گرفته تا شکست قبلی خود را جبران کند.

اما سخت افزار قدرتمند One A9 را حافظه رم ۴ گیگابایتی، نمایشگری با وضوح QHD و دوربین اصلی با امکان ثبت تصاویر در قالب RAW تکمیل می کنند.

شایان ذکر است با جمع بندی شایعات می توان این گونه نتیجه گیری کرد که One A9 در بازه قیمتی ۵۰۰ الی ۶۰۰ دلار توسط اپراتور AT&T عرضه خواهد شد و با توجه به اعلام رسمی مدیاتک پیرامون عدم عرضه هلیو ایکس ۲۰ تا پیش از آغاز سال ۲۰۱۶، نمی توانیم انتظار معرفی One A9 را تا پیش از این زمان داشته باشیم.

منبع: phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. امیدوارم به روز اوج خودس برگرده چون با کیفیت ترین گوشی ها را میزنه.خوش برگشتی.

  2. ریسکش بالاست چون این پردازنده مدیاتک امتحانش رو پس نداده ممکنه اچ تی سی عزیز رو به باد فنا بده