انتشار تصویر و مشخصات اولین گوشی پپسی با نام Pepsi P1

دو روز پیش بود که شایعاتی مبنی بر تولید اولین اسمارت فون کمپانی پپسی در فضای مجازی منتشر گردید.شایعه ای که بسیاری عقیده داشتند در حد همان شایعه باقی خواهد ماند.اما حالا تصویری منتشر شده که نشان می دهد ظاهرا داستان جدی است و واقعا پپسی یک گوشی هوشمند ساخته است !

بر اساس تصویری که به تازگی در شبکه اجتماعی وبیو منتشر شده ، اولین گوشی پپسی ، پی ۱ ( Pepsi P1 ) نام دارد و به احتمال زیاد در روز ۲۰ اکتبر مصادف با ۲۸ مهر رونمایی خواهد شد.

گفته می شود که این گوشی از مشخصاتی همچون نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل، چیپ‌ست مدیاتکMT6592 شامل پردازنده‌ای ۸ هسته‌ای با فرکانس پردازش ۱.۷ گیگاهرتز و پردازنده‌ی گرافیکی ARM Mali-450 MP4 بهره‌مند باشد. همچنین حافظه‌ی رم ۲ گیگابایتی و ۱۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی به همراه دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی نیز دیگر مشخصات این گجت را تشکیل می‌دهند. شایان ذکر است که سیستم‌عامل پپش‌فرض پپسی پی ۱ اندروید لالی‌پاپ ۵.۱ بوده و یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی نیز به آن نیرو می‌بخشد.

گفتنی است به نظر می‌رسد پپسی خود تولید کننده‌ی این محصول نباشد و صرفا سفارش ساخت تلفنی با لوگو و طرح انحصاری خود را به شرکتی چینی داده باشد و اکنون قصد دارد با توجه به شهرت جهانی خود و بدون صرف هزینه‌های گزاف تبلیغاتی به سود خوبی دست پیدا کند.

منبع : PhoneArena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*