آپید پرو اگر زیاد شارژ شود هنگ می کند !

اپل هفته گذشته تبلت آیپد پر خود را روانه بازار کرده و حالا مشکلی عجیب از این دستگاه گزارش شده است.در چند پست متعدد در Reddit و انجمن پشتیبانی اپل، تعداد قابل توجهی از صاحبان  آیپد پرو از عملکرد دستگاه خود پس از یک شارژ طولانی مدت شکایت داشته‌اند.در واقع کاربران می گویند آپید پرو اگر زیاد شارژ شود هنگ می کند !

این مشکل معمولاً در بازه زمانی‌هایی مانند به شارژ بودن دستگاه از شب تا صبح رخ می‌دهد. پس از به شارژ بودن دستگاه در مدت زمان نسبتا طولانی، آیپد پرو هنگ می‌کند، کاربران برای حل این مشکل مجبور به هارد ریست (نگه داشتن ۱۰ ثانیه دکمه هوم و پاور به صورت همزمان) می‌شوند. اپل تا به حال موضع گیری رسمی در این رابطه نکرده است و بعید هم به نظر می‌رسد که تا زمانی که راه حل قاطع پیدا کند به روی خود بیاورد!

با توجه به شکایت‌ها، این مشکل برای هر دو مدل آیپد پرو یعنی وای-فای و وای-فای + سلولار بدون در نظر گرفتن حافظه پیش آمده است. این دستگاه به صورت پیشفرض بر روی آن ios 9.1 نصب است، برخی کاربران ادعا کرده‌اند که با ریست فکتوری این مشکل حل شده است، برخی دیگر هارد ریست را راه حل دانسته‌اند.

این موضوع از طریق MacRumors هم تایید شده است که از چهارشنبه هفته گذشته با آن مواجه بوده‌اند. امیدواریم که این مشکل با به روزرسانی iOS این دستگاه در آینده حل شود که به احتمال زیاد هم اینگونه خواهد بود، ولی به هر حال نباید مشکلات این‌چنینی برای تبلتی که این مقدار برای آن تبلیغات شد و اپل بسیار بر روی آن مانور داد، پیش بیاید.  اما اگر این مشکل سخت افزاری باشد که احتمالش بسیار ضعیف است یک فاجعه رخ خواهد داد!

منبع : techtimes

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. حالا من هی میگم اپل سراسیمه محصول میده بیرون، کسی حاضر نیست به تیم کوک بگه.
    خدا استیو جابز رو رحمت کنه. فک کنم تا الان تابوتش یه چهل پنجاه متری جابجا شد از بس که این تیم کوک تو گور لرزوندش. الهی نور به قبرش بباره که نیست و این بدبختیا رو ببینه. هر محصول، یک مشکل جدید.
    خوشم میاد که هییییییچ گردنم نمیگیره. صد رحمت به نمایندگی سایپا. اون گردن میگیره اما میکه همینی که هست اما این حاظر نیس اینم بگه