بهترین نرم افزارهای اجرای اندروید بر روی کامپیوتر

امروزه استفاده و شبیه سازی سیستم عامل اندروید بر روی کامپیوتر کاربردهای مختلفی دارد.معمولا توسعه دهندگان نرم افزار های اندرویدی برای تست برنامه تولیده شده خود ، اندروید را بر روی کامپیوتر استفاده می کنند و برخی هم برای بازی در صفحه نمایش بزرگ کامپیوتر و البته استفاده از موس و کیبورد این کار را می کنند.به هر حال تنوع فراوان در اپلیکیشن های اندرویدی می تواند دلیل خوبی برای استفاده از آن در کامپوتر باشد.معمولا برای اجرای سیستم عامل اندروید در کامپیوتر از نرم افزارهای شبیه سازی که برای این کار طراحی و تولید شده استفاده می شود.اما تعداد این نرم افزار ها بیشمار بوده و هر کدام ویژگی ها و البته معایبی دارند.در این مطلب ۶ مورد از بهترین نرم افزارهای اجرای اندروید بر روی کامپیوتر را به شما معرفی خواهیم کرد.با گجت نیوز همراه باشید.

AMIDuOS


AMIDuOS اولین شبیه‌ساز در لیست برترین‌ها نام برده شده است و به نسبت جدیدترین شبیه‌ساز اندروید به حساب می‌آید. این شبیه‌ساز در دو مدل یکی برای اندروید لالی‌پاپ و دیگری برای جیلی‌بین عرضه شده است که می‌توانید بنا به نیاز از هرکدام استفاده نمایید، تنها تفاوت این دو نوع در هزینه آنها است، شبیه‌ساز اندروید لالی‌پاپ ۱۵ دلار و شبیه‌ساز اندروید جیلی‌بین با قیمت ۱۰ دلار عرضه شده است که می‌توانید با یک بار خرید بصورت مستمر از آن استفاده نمایید. شبیه‌ساز AMIDuOS بسیار خوب و بدون هیچ لگی طراحی شده است که برای بازی و برنامه‌های اندرویدی به راحتی می‌توانید از آن استفاده نمایید. این شبیه‌ساز به دلیل اینکه تنظیمات خاص دستگاه را در اختیار کاربر نمی‌گذارد برای توسعه‌دهندگان گزینه مناسبی نیست ولی برای کاربران عادی به خوبی کار می‌کند.

Andy


دومین شبیه‌ساز در لیست برترین‌ها Andy است. این شبیه‌ساز به صورت کاملا رایگان عرضه شده است، در اوایل عرضه با مشکلاتی همراه بود و برای اینکه به عنوان یک جایگزین مناسب برای بلواستکس شناخته شود نیاز به پیشرفت زیادی دارد. توسط این برنامه می‌توانید لانچرها، بازی‌ها و برنامه‌ها را نصب و اجرا نمایید و حتی دسترسی به روت هم در این شبیه‌ساز قرار گرفته شده است. با تمام این ویژگی‌ها هنوز هم نتوانسته بیش از بلواستکس محبوب شود ولی این شبیه‌ساز به خوبی کار می‌کند و کاملا رایگان است.

Bluestacks


بلواستکس در عمل محبوب‌ترین گزینه برای کاربرانی‌ که قصد شبیه‌سازی اندروید در کامپیوترشان دارند، به حساب می‌آید. این شبیه‌ساز در بسیاری از موارد به خوبی کار می‌کند و برای کسانی که می‌خواهند بازی‌های اندرویدی را بر روی دستگاه‌های خود اجرا نمایند خدمات خوبی را ارائه می‌دهد. می‌توانید به صورت رایگان آن را دریافت نمایید که در این صورت برنامه‌هایی به عنوان تبلیغات به صورت خودکار نصب می‌شود که پس از نصب برنامه‌ها می‌توانید آن را از قسمت تنظیمات برنامه‌ها حذف کنید همچنین یک نسخه پولی این برنامه وجود دارد که در بسیاری از موارد بهتر کار می‌کند به خصوص برای کسانی که در عرصه تکنولوژی فعال هستند.

droid4x


شبیه ساز بعدی droid4x که یک شبیه‌ساز جالب و شناخته شده است و از نظر کارایی و بهره‌وری در سطح Andy یا AMIDuOS اجرا می‌شود. پیشرفت‌ جالبی در این نسخه قرار گرفته که شامل  یک اپلیکیشن اندرویدی است که از این طریق می‌توانید تصویر را در کامپیوتر داشته باشید و از طریق گوشی آن را کنترل کنید. یعنی برای انجام یک بازی به صورت هم زمان هم از گوشی و هم کامپیوتر می‌توانید استفاده نمایید. برای مثال در بازی آسفالت ۸ با استفاده از گوشی می‌توانید ماشین را روشن کنید و مسیر حرکت آن را تنظیم نمایید که بسیار جذاب خواهد بود علاوه بر این در زمینه اجرای بازی‌ها نسبت به Andy و AMIDuOS کارایی بهتری دارد ولی Andy و AMIDuOS از نظر سرعت و ثبات اپلیکیشن‌ها بهتر عمل می‌کنند.

Genymotion


شبیه‌ساز Genymotion گزینه دیگری است که در این لیست قرار گرفته است. با استفاده از این شبیه‌ساز توسعه‌دهندگان می‌‌‌‌‌توانند برنامه‌ها و یا بازی‌های خود را برای انواع نسخه‌های اندرویدی تست کنند بدون اینکه نیازی به دستگاه خاصی داشته باشند. به عنوان مثال در این شبیه‌ساز می‌توانید به نسخه‌های مختلف اندروید دست یابید. مثلا یک Nexus One با اندروید ۴.۲ ویا Nexus 6 با اندروید ۶.۰ را به راحتی اجرا نمایید. این شبیه‌ساز خدمات اصلی را برای کابران عادی به صورت رایگان ارائه می‌دهد ولی برای کاربردهای ویژه هزینه‌ اختصاص داده است.

NOX


آخرین شبیه‌ساز در این لیست NOX است که مانند بلواستکس برای علاقمندان به بازی طراحی شده است. در این شبیه‌ساز از ابزارک‌ها و بخش‌های اضافی استفاده شده که به گیمر‌ها توانایی کنترل بیشتر با استفاده از صفحه‌کلید و ماوس می‌دهد. برای استفاده از ماوس و صفحه‌کلید و یا joystick تنظیمات و حالت‌های متفاوتی وجود دارد که به نظر بسیار سرگرم‌کننده و جذاب هستند. این شبیه‌ساز به صورت کاملا رایگان قابل استفاده است.

منبع : androidauthority

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. به نظر من Nox بهتره هم رم کمتری مصرف می کنه هم روانه

  2. سلام
    الان کدومشون از همه بهتر هستن؟

  3. بلو استکس تمام رمتون رو میخوره من رمم 4 هستش در 5 دقیقه تمام فضای رم رو اشغال میکنه. بهترینش droid4x هست تمام 4 گیگابات رمم رو اشغال نمیکنه

  4. بهترینشون از نظر‌من droid 4x هم برای کلش. هم ایمیل. برای اجرای هر برنامه ۱ ثانیه نهایتش ۲ ثانیه وقت میخواد که اجرا بشه ولی در کل قابل قبوله
    Andy که داغونه در حد پراید وانت چپ شده. در همه زمینه ها داغونه
    بلو استکس هم من نتونستم گوگل پلی گیمز رو‌نصب کنم که اکانتمو وارد کنم‌برای همین همون اول‌گذاشتمش کنار

  5. همچنان تنها برنامه ای که امتحانشو پس داده و حرفی توش نیست, بلواستکسه

  6. من نصف این شبیه ساز ها رو استفاده کردم. بهترین دروید۴ایکسه که گوگل پلی کیمز رو زود پشتیبانی میکنه و بدترین انی

  7. ممنون از مطلب مفیدتون.

    کدوم نرم افزار راحته کار کردن باهاش و میشه راحت ایمیل داد به نرم افزار و کلش رو بازی کرد باهاش؟