وان پلاس ۲ مینی و اوپو A30 از TENAA تاییدیه گرفتند

اواخر ماه گذشته به شما مشخصاتی را نشان دادیم که گفته شده بود، احتمالا مربوط به مدل کوچکتر یا مینی گوشی وان پلاس ۲ می‌باشد. حال این موبایل توانسته از سازمان TENAA چین مجوز لازم را دریافت نماید.جالب است بدانید ، همزمان با وان پلاس ۲ مینی ، گوشی اوپو A30 نیز تایید سازمان TENAA برای ورد به بازار چین را دریافت کرده است.در ادامه با گجت نیوز همراه باشید تا با مشخصات فنی این دو گوشی آشنا شویم.

بر اساس اطلاعات فاش شده از طریق سازمان TENAA ، گوشی هوشمند وان پلاس ۲ مینی ( OnePlus 2 Mini ) که با شماره‌ مدل One E1000 مشخص شده است، دارای یک صفحه‌ی ۴.۹۹ اینچی AMOLED بوده و از رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ یا همان FHD بهره می‌برد. در زیر قاب محصول جدید چینی یک تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۱۰ قرار دارد که پردازنده‌ی ۸ هسته ای با فرکانس ۲ گیگاهرتز داشته و از پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو ۴۳۰ بهره می‌برد. همچنین گفته شده که OnePlus 2 Mini دارای ۳ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت رام می‌باشد که می‌توان به لطف کارت حافظه‌ی microSD آن را به ۱۲۸ گیگابایت افزایش داد.

در پشت این گوشی از یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی استفاده شده است. برای طرفداران عکس‌های سلفی نیز یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در جلوی گوشی قرار دارد تا بتوانند تصاویر سلفی گرفته و همچنین امکان چت ویدویی داشته باشند. سیستم عامل اندورید ۵.۱.۱ نیز به صورت از پیش نصب شده بر روی موبایل قرار دارد. وان پلاس ۲ مینی (OnePlus 2 Mini) دارای ضخامت ۶.۹ میلی‌متر و ۱۳۸ گرم وزن است. همچنین از ارتباطات ۴G LTE، ۳G ،۲G، بلوتوث، GPS و Wi-Fi استفاده می‌کند. البته تفاوت‌هایی میان سخت افزار مذکور با آنچه که در پایگاده داده‌ی GFXBench زده شده بود وجود دارد. برای مثال در پایگاه داده گفته شده بود این موبایل از صفحه‌ی ۴.۶ اینچی و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد.

حتما از رابطه‌‎ی نزدیکی که میان وان پلاس و اپو وجود دارد با خبر هستید. این موضوع وقتی جالب‌تر می‌شود که بدانید به صورت همزمان اوپو ای ۳۰ (Oppo A30) و وان پلاس ۲ مینی توانسته اند از TENAA مجوز دریافت نمایند، آن هم در یک روز. همچنین گفته شده که مشخصات سخت افزاری هر دو موبایل مانند یک دیگر بوده و تفاوت در رنگ بندی آن‌هاست. آنطور که مشخص شده وان پلاس ۲ مینی تنها در رنگ مشکی و اپو ای ۳۰ نیز در رنگ سفید عرضه خواهد شد.

در ادامه تصاویری از هر دو موبایل موجود است که می‌توانید شباهت زیاد این دو را با یک دیگر مشاهده نمایید.

تصاویر وان پلاس ۲ مینی ( OnePlus 2 Mini )

تصاویر اوپو ای ۳۰ (Oppo A30)

منبع: Phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. لاکردارا به خودشونم رحم نمیکنن، اپل که سهله، از خودشونم کپی میکنن.