یخچال جدید سامسونگ در CES 2016 که یک اسمارت فون غول پیکر روی درب خود دارد !

با ابنکه هنوز کنفرانس سامسونگ در نمایشگاه CES 2016 هنوز برگزار نشده و محصولات جدید این کمپانی معرفی نشده اند ، اما بنر های زیادی در راهروهای این نمایشگاه نصب شده که یخچال جدید سامسونگ را نشان می دهد که یک نمایشگر بزرگ یا شاید بهتر باشد بگوییم یک اسمارت فون غول پیکر بر روی درب خود دارد.علاوه بر این بنر ها تصویری واضح هم از این یخچال منتشر شده که جزئیات بیشتری را در اختیار ما قرار داده است.

شاید تصور کنید حضور یک نمایشگر به این بزرگی بر روی یکی از درهای یخچال یک دستکاری فتوشاپی است، اما مطمئن باشید که اشتباهی در کار نیست و سامسونگ یک یخچال هوشمند استاندارد با یک اسمارت فون عظیم روی درب سمت راست آن تولید کرده است. در این بنر حتی می‌توانید کلیدهای خازنی اسمارت‌ فون‌های اندرویدی را در بخش انتهایی نمایشگر یخچال شاهد باشید. البته مشخص نیست که این گوشی به کدام یک از سیستم عامل‌های اندروید، تایزن و یا پلتفرمی دیگر مجهز است. امیدواریم سامسونگ از یک سیستم عامل طراحی شده برای نمایشگرهای ۵ اینچی روی این نمایشگر غول پیکر استفاده نکرده باشد.

در نگاه اول این یخچال هوشمند جدید از لحاظ مشخصات، مشابه سایر یخچال‌های هوشمند عرضه شده در سال‌های گذشته است. کاربر می تواند با استفاده از امکانات این یخچال فهرست مواد غذایی موجود خود را تهیه کند، از اخبار روز جهان با خبر شود، به موسیقی‌ مورد علاقه خود گوش کند و برای انجام امور مختلف، پیام‌های یادآوری تنظیم کند. به نظر می‌رسد که این یخچال جدید از ورودی صوتی نیز پشتیبانی می کند و به این ترتیب می‌توانید در آشپزخانه با یخچال خود به عنوان یک دستیار حرف بزنید. علاوه بر این، ویژگی‌هایی دیگری برای آگاهی از محتویات بخش فریزر یخچال و تاریخ انقضای مواد دارویی نیز وجود دارد. تمامی این‌ها ترفندهای نرم افزاری هستند که سامسونگ پیش از این آنها را معرفی کرده بود.

samsung-fridge-touchscreen_1b11a

نکته جالب توجه و جدیدی که در این یخچال وجود دارد، یک نمایشگر بزرگ در سطح خارجی درب سمت راست است. همان طور که در تصاویر می‌بینید این نمایشگر محتوای مختلفی شامل پاندورا، تقویم، داده‌های آب و هوا را نشان می‌دهد و کاربران هم چنین می‌توانند با استفاده از مسترکارت خود به خرید مواد غذایی بپردازند.

۲۴۱۳۳۶۷۲۳۲۶_۹d912f16e3_z.0_a5bd6

سامسونگ طی روزهای آینده از این محصول رونمایی خواهد کرد و باتوجه به شیوه قیمت گذاری یخچال های مشابه ، انتظار قیمتی حدود ۴۰۰۰ دلار را برای آن داریم.

منبع : theverge

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*