پیش بینی ها در مورد قیمت تبلت گوگل با نام Nexus

 

به تازگی شایعاتی در مورد نخستین رایانه لوحی گوگل مجهز به سیستم‌عامل اندروید منتشر شده است که با نام Nexus شناخته می‌شود و از هم‌اکنون قیمت نهایی آن مشخص شده است.
تبلت گوگل ۱۴۹ دلار فروخته می‌شود

یکی از مدیران ارشد یکی از مراکز تامین کننده قطعات سخت‌افزاری رایانه در این خصوص توضیح داد پیش‌تر قیمت رایانه لوحی گوگل ۱۹۹ دلار پیش‌بینی شده بود که این رقم هم‌اکنون با کاهش ۵۰ دلاری به ۱۴۹ دلار رسیده است. با این توضیحات احتمال استفاده از پردازنده چهارهسته‌ای Tegra ۳ در این رایانه لوحی از بین رفته و گفته می‌شود که گوگل قصد استفاده از پردازنده دیگری را برای کاهش قیمت این محصول دارد که هنوز نام آن مشخص نشده است.
پیش‌بینی می‌شود که در رایانه لوحی گوگل از پردازنده Eee Pad MeMo ۳۷۰T شرکت ایسوس استفاده شود. شرکت ایسوس از زمان معرفی ۳۷۰T در ابتدای سال جاری میلادی در نمایشگاه CES خبری را در مورد این محصول منتشر نکرد و همین مسئله موجب شده است تا کارشناسان به این نتیجه برسند که احتمالا گوگل رایانه لوحی خود را بر پایه این سیستم سخت‌افزاری تولید می‌کند.
کاهش قیمت رایانه لوحی گوگل کمتر از ۱۹۹ دلار احتمالا به این دلیل خواهد بود که این شرکت قصد رقابت با Kindle Fire آمازون را دارد و بر این اساس iPad اپل را در این عرصه رقیب خود نمی‌بیند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*