ساعت تماما فلزی Haier Watch رونمایی شد

روز اول کنگره جهانی موبایل ( MWC 2016 ) فوق العاده و هیجان انگیز بود و محصولاتی مانند ال‌جی جی ۵ و سامسونگ گلکسی اس ۷ معرفی شدند. هرچند جدا از گوشی‌های معرفی شده، MWC جایی برای رونمایی از محصولات دیگری نیز بوده که برای مثال می‌توان به گجت‌های پوشیدنی اشاره کرد. جالب است بدانید اولین ساعت هوشمندی که در رویداد معرفی شد، Haier Watch نام دارد که دارای طراحی فلزی خوش استایل و زیباست و همچنین از مشخصات سخت افزاری جالبی نیز بهره می‌برد. در ادامه با گجت نیوز همراه شوید.

جهت اطلاع بیشتر علاقه‌مندان باید بگویم که Haier یک کمپانی چینی‌ست و بیشتر بخاطر ساخت لوازم خانگی شهرت دارد. در سال ۲۰۱۴ این کمپانی توانست به یکی از بزرگترین سازندگان لوازم خانگی در جهان تبدیل شده و بیشتر سهم بازار را به چنگ آورد. نکته‌ای که جلب توجه می‌کند این است که Haier گویا علاقه‌مند به ساخت ساعت هوشمند و بازار آن شده و به تازگی نیز ساعت جدیدی به نام Haier Watch در رویداد بزرگ MWC 2016 معرفی کرده‌ است. نکته‌ی جالب دیگری که وجود دارد کمپانی Haier از ۴ گوشی جدید نیز پرده برداری نموده.

ساعت Haier دارای بدنه‌ی تماما فلزی بوده و از مشخصات بالارده‌ای بهره می‌برد که می‌توان به صفحه‌ی ۱.۴ اینچی (۴۲ میلی‌متری‌) با رزولوشن ۴۰۰ در ۴۰۰ پیکسل آن اشاره کرد. این ساعت همچنین از یک گیگابایت رم، و ۸ گیگابایت فضای داخلی استفاده می‌کند که در مقایسه با رم ۵۱۲ مگابایت رقبای خود خبر از یک دستگاه پرقدرت می‌دهد.

دیگر قابلیت‌های به کار رفته در این گوشی شامل یک میکروفون داخلی و بلندگوهایی بر روی ساعت است که برای پاسخ دادن به تماس‌های ورودی می‌توان از آن‌ها استفاده کرد (نیاز به برقراری ارتباط با گوشی دارد). به علاوه‌ی آن، ساعت Haier به وسیله‌ی بلوتوث ۴.۰ با دستگاه‌های دیگر متصل می‌شود و می‌تواند به لطف سنسورهای متعددی که دارد مانند یک دست‌بند سلامت عمل کند. برای مثال ضربان قلب و یا میزان کالری سوزانده شده را به شما نشان دهد. به نظر می‌رسد این ساعت مبتنی بر سیستم عامل اندروید ویر ( Android Wear ) باشد، و همین موضوع باعث می‌شود تا کنجکاو شویم که چه نرم افزار و اپلیکیشن‌هایی در ساعت هوشمند قرار خواهند داشت.

محصول جدید کمپانی Haier دارای بدنه‌ای از جنس فولاد ضد زنگ و مجوز IP56 است. این ساعت که از صفحه‌ای مدور بهره می‌برد در رنگ‌های طلایی، نقره‌ای، و سیاه عرضه خواهد شد. البته مانند ساعت اپل، گویا باید شاهد گزینه‌های مختلفی برای شخصی‌سازی ساعت باشیم، مانند بندهای ساخته شده از چرم، فولاد و حتی سیلیکون. هرچند، هنوز اطلاعاتی در مورد زمان عرضه و همچنین قیمت ساعت Haier در اختیارمان قرار داده نشده است. اما به احتمال زیاد چون ساعت در رویداد جهانی MWC رونمایی شده بنابراین باید منتظر عرضه‌ی آن در مناطق مختلف جهان باشیم.

منبع: androidheadlines

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*