ماژول اسکنر اثر انگشت innotek ال جی

ال‌جی از ماژول اسکنر اثر انگشت بدون دکمه خود رونمایی کرد

به‌تازگی کمپانی ال‌جی از ماژول اسکنر اثر انگشت جدید خود رونمایی کرده است که بدون نیاز به حضور فیزیکی، در زیر صفحه نمایش شیشه‌ای گوشی هوشمند شما قرار خواهد گرفت. ال‌جی ادعا می‌کند که این اسکنر نسبت به اسکنرهای کنونی از دقت بیشتر و پذیرش نادرست کمتری نیز برخوردار است.

در حال حاضر سنسورهای اسکنر اثر انگشت به یک استاندارد برای محافظت از گوشی‌های هوشمند تبدیل شده‌اند. البته بین آن‌ها تفاوت‌هایی وجود دارد و تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند تصمیم گیرنده نهایی استفاده از آن‌ها خواهند بود. به‌عنوان مثال برخی از گوشی‌ها در زیر کلید هوم میزبان این اسکنر هستند، برخی در پشت دستگاه و برخی نیز در قسمت‌های لبه گوشی از آن استفاده می‌کنند.

به زودی با ماژول اسکنر اثر انگشت فیزیکی خداحافظی خواهیم کرد

همه این‌ها دارای یک مشکل مشترک هستند. آن‌ها با توجه به غیر هم سطح بودنشان نسبت به بنده گوشی، از زیبایی طراحی محصول می‌کاهند. حال ال‌جی امیدوار است که به‌زودی بتواند این مشکل را حل کند. این غول کره‌ای دنیای فناوری به‌تازگی اعلام کرده است که در حال توسعه یک ماژول اسکنر اثر انگشت به نام innotek بوده که به‌صورت نامحسوسی در زیر صفحه نمایش شیشه‌ای دستگاه شما قرار گرفته و به‌خوبی کار خواهد کرد.

این بدین معنی است که دیگر طولی نمی‌کشد تا ماژول اسکنر اثر انگشت دیگر باعث مزاحمت نشود و خبری از کلید فیزیکی نیز نباشد. این تکنولوژی در استفاده هیچ تفاوتی را با اسکنرهای کنونی ندارد و کافی است کاربر انگشت خودش را به قسمت بالایی صفحه نمایش برده و از آن جا با اسکنر اثر انگشت ارتباط برقرار کند. به‌طور کلی این قضیه می‌تواند به صاف و صیقلی بودن بدنه دستگاه کمک کرده از ماژول اسکنر اثر انگشت در برابر آسیب‌ها محافظت کند.

ال‌جی همچنین ادعا می‌کند که این تکنولوژی باعث شده تا اسکنر اثر انگشت در حال توسعه آن‌ها دقت بیشتری را نسبت به اسکنرهای کنونی داشته باشد و پذیرش نادرست را به 0.002 درصد برساند. علاوه بر ال‌جی ما در گذشته شاهد ارائه طرحی مشابه از سوی کمپانی کوالکام بوده‌ایم. با این حال هیچ یک از این دو سنسورها هنوز به بازار ارائه نشده‌اند و باید دید که کدام یک زودتر به دست تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند خواهند رسید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. الجی ساخته بعد سونی لدعا میکنه خیلی خوبه؟!! احتمالا ترجمه شما درست بود امل متن اصلس مشکل داشت

    • سلام ممنونم بر طرف شد دوست عزیز

      • سلام، خسته نباشید، خیلی کوتاه و مختصر ازتون میپرسم، شما گوشی الجی جی ۵ رو ترجیح میدید یا گلکسی اس ۷؟
        الجی واقعا عالی ظاهر شده در جی ۵ خود، حالا می خواستم نظر شما رو ب عنوان تحلیلگر سایت خوبتون بپرسم، همچنین در نظر داشته الجی جی ۵ خیلی بیشتر از اس ۷ نوآوری داره، لطفا جواب سوالمو بدید و با بررسی دقیقتون راهنمایی کنید، مرسی، منتظرم

        • دورد بر شما
          دوست عزیز بستگی به استفاده شما داره
          اگر به دنبال یک گوشی قدرتمند هستید به نظر گلکسی اس 7 گزینه مناسبتری هست. اگر به دنبال سرگرمی بیشتر با گوشی هوشمند خود هستید و میتونید از پس خریدن لوازم جانبی ال جی جی 5 بربیاد، پرچمدار ال جی میتونه گزینه ی خوبی برای شما باشه
          اما بین گلکسی اس 7 و اس 7 اج پیشنهاد میکنم مدل اج رو انتخاب کنید.
          موفق باشید