وان پلاس 3

وان پلاس 3 دو مدل خواهد داشت (شایعه)

اگر اخبار گجت نیوز را دنبال کرده باشید حتما از این موضوع با خبر هستید که باید به‌زودی شاهد رونمایی از گوشی قدرتمند وان پلاس 3 باشیم. حال به نظر می‌رسد که احتمالا 2 مدل از این گوشی عرضه خواهد شد.

وان پلاس 3 نقش حیاتی را برای قدرتمند شدن کمپانی سازنده‌ی این گوشی در بازار موبایل ایفا خواهد کرد و می‌تواند دلیلی بر پیشرفت بیشتر آن باشد. به‌تازگی نیز اطلاعاتی توسط یکی از کارکنان این کمپانی در فضای مجازی منتشر شده که خبر از عرضه شدن 2 مدل از گوشی وان پلاس 3 (OnePlus 3) دارد.

در کنار این خبر، قیمت احتمالی گوشی نیز منتشر شده است و اگر درست باشد باید شاهد برچسب قیمت 310 دلاری برای وان پلاس 3 باشیم و این یعنی قیمتی کمتر از آنچه پرچم‌دار قبلی این کمپانی یعنی وان پلاس 2 داشت.

طبق گفته‌های منبع ما قرار است دو مدل از این گوشی عرضه شود. مدل استاندارد این موبایل دارای تراشه‌ی اسنپدراگون 820، 4 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی خواهد بود. در کنار این مدل، یک مدل بالا رده نیز وجود دارد که از همان تراشه‌ی اسنپدراگون 820 قدرت می‌گیرد اما تفاوت در میزان رم است که در این گوشی از 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی استفاده خواهد شد.

طبیعتا مدل بالا رده نسبت به مدل استاندارد قیمت بیشتری خواهد داشت اما حدس زده می‌شود که تفاوت زیادی احساس نخواهیم کرد و هر دو مدل را می‌توان مقرون به صرفه خواند.

شایعات جدید نیز خبر از رونمایی وان پلاس 3 در هجدهم مه (بیست و نهم اردیبهشت) می‌دهند و احتمالا در اوایل خرداد ماه نیز شاهد عرضه‌ی این تلفن هوشمند خواهیم بود.

نظر شما در مورد قیمت این گوشی و مدل‌هایی که برای آن در نظر گرفته شده چیست؟ نکته‌ی دیگری که وجود دارد نیز این است که آیا با وجود گوشی‌های ارزان قیمت ولی قدرتمندی مانند وان پلاس 3 علاقه‌ای به خرید گوشی‌های 600 تا 800 دلاری کمپانی‌های مطرح دنیا مانند ال‌جی، سامسونگ و اچ تی سی را دارید؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*