فیس‌ لیفت BMW i8 ؛ قدرت بیشتر، کارایی بهتر

فیس‌ لیفت BMW i8 در اواخر سال 2017 وارد بازار خواهد شد. کمپانی BMW یکی از بزرگ‌ترین و دوست‌ داشتنی‌ترین کمپانی‌های خودروساز جهان است. مدل‌های تولیدی این کمپانی آلمانی همیشه زیبا و کاربردی بوده‌اند. دو سال قبل، سال 2014، این غول خودروساز آلمانی ماشین BMW i8 خود را معرفی کرد. یک خودروی اسپورت هیبریدی که با دو موتور الکتریکی و سوخت فسیلی توان تولید قدرت 362 اسب بخار داشت.

ماشین BMW i8 به‌تازگی اولین به‌روزرسانی خود را دریافت کرد. فیس‌ لیفت BMW i8 نسخه‌ی جدیدی است که انتظار می‌رود با عرضه‌ی آن در اواخر سال 2017 بازار خودرو را تحت‌الشعاع قرار داده و در بین همتایان خود، جلوه‌گری کند. فیس لیفت به تغییرات طراحی بدنه و یا حتی درون خودرو اطلاق می‌شود که برای بهبود طراحی ظاهری و بهبود کیفیت خودرو، بر روی آن صورت می‌گیرد. به گفته‌ی این کمپانی انتقال قدرت هیبریدی این خودرو جهت ارتقا کارایی آن، بهبود خواهد یافت. جزئیات درباره‌ی فیس‌ لیفت BMW i8 ناچیز است؛ اما تا آنجا که مشخص است در زیر کاپوت این خودرو یک موتور الکتریکی قوی‌تر از 129 اسب بخار که هم‌اکنون در مدل BMW i8 وجود دارد، قرار خواهد گرفت.

فیس‌ لیفت BMW i8 در اواخر سال 2017 وارد بازار خواهد شد

به گزارش وب‌سایت Autocar، موتور الکتریکی این خودرو، افزایش قدرت 10 درصدی را تجربه خواهد کرد. در کنار این موتور الکتریکی، یک موتور بنزینی سه سیلندر نیز خودنمایی می‌کند. با به‌روزرسانی مدل BMW i8، این موتور ترکیبی قادر به تولید 420 اسب بخار قدرت است که در مقایسه با مدل معمولی آنکه در حال حاضر توان تولید 362 اسب بخار دارد، پیشرفت محسوسی خواهد داشت. حتی گیربکس شش سرعته‌ی این ماشین نیز ارتقا پیدا کرده که در نهایت منجر به سریع‌تر شدن این مدل خواهد شد. در تست‌هایی که از خودروی BMW i8 گرفته شده، این ماشین توانست صفر تا صد کیلومتر بر ساعت را در مدت زمان 4.4 ثانیه به‌دست آورد.

فیس لیفت BMW i8 به‌عنوان یک خودروی ایمن، سیستم شارژ القایی Halo را که توسط کمپانی بی ام دبلیو با همکاری کمپانی کوالکام مهندسی شده، تجربه خواهد کرد. در به‌روزرسانی این خودرو از وجود چرخ‌های فیبر کربنی استفاده شده است. چرخ‌هایی بسیار سبک وزن و از جنس فیبر کربن که در مقایسه با چرخ‌های آلومینیومی 25 درصد سبک‌تر خواهد بود. با دانستن همین مقدار از جزئیات نیز باید گفت که فیس لیفت BMW i8 باید ویترینی تکنولوژیکی از این کمپانی باشد که حتی در مقایسه با خودروی بی ام دبلیو i8 هیبریدی کنونی نیز عملکرد بهتری خواهد داشت.

فیس‌ لیفت BMW i8

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. تعجب من از اینکه چطور از یه موتور ۳ سیلندر حدود ۳۰۰ اسب بخار خروجی گرفتن .واقعا بی ام و ثابت کرد که شماره ۱ دنیای اتومبیل سازیست