به‌روزرسانی اردیبهشت کلش آف کلنز

هر آنچه باید در مورد به‌روزرسانی اردیبهشت کلش آف کلنز بدانید

آخرین به‌روزرسانی بازی کلش آف کلنز (Clash Of Clans) در ماه مارس عرضه شد و حال نوبت به آپدیت جدیدی رسیده که البته هنوز عرضه نشده است؛ اما ما قصد داریم نگاهی به تغییراتی که قرار است در به‌روزرسانی اردیبهشت کلش آف کلنز اعمال شود بی اندازیم.

در به‌روزرسانی قبلی شاهد اولین جنگجویی که از دارک اکسیر برای ساخت آن باید استفاده می‌شد بودیم، همچنین رفع باگ‌ها و متدهای جدیدی نیز وجود داشت که باعث می‌شد متقلبین از بازی حذف شوند. امروز سوپرسل اعلام کرد که به‌روزرسانی اردیبهشت کلش آف کلنز قرار است بزرگ‌ترین آپدیت این بازی باشد که هدف آن سرعت بخشیدن به روند بازی است.

بنابراین می‌توان گفت که به‌روزرسانی اردیبهشت کلش آف کلنز از آنچه در گذشته عرضه شد و تاون هال لول 11 را به بازی اضافه کرد قرار است بزرگ‌تر باشد.

آنچه مشخص است این آپدیت می‌تواند به بازگشت محبوبیت این بازی کمک کند و دوباره کلش آف کلنز را به جایگاه قبلی آن برساند. همان‌طور که می‌دانید وقتی به سطح بالایی برسید برای ساخت یک ارتش قدرتمند باید بین 200 تا 300 هزار اکسیر هزینه کرده و زمان زیادی را نیز صرف کنید تا ارتش شما ساخته شود و یا میزان زیادی جم پرداخت کنید.

نتایج این همه زمان صرف کردن تنها برای 3 دقیقه مبارزه است که صرف نظر از شکست یا پیروزی در نبرد، برای جنگ بعدی باید همان زمان و هزینه را دوباره متقبل شوید. همین امر سبب شده تا خیلی از کاربران علاقه‌ی خود را به انجام کلش آف کلنز از دست داده و دیگر سراغ آن نروند.

سوپرسل نیز متوجه شده که بازی آن‌ها دیگر جذابیت گذشته را ندارد، برای همین سعی کرده تا در به‌روزرسانی اردیبهشت کلش آف کلنز روند بازی را کمی تغییر دهد. از جمله تغییرات مهم بازی سرعت بخشیدن به ساخت اسپل‌ها و همچنین افزایش سرعت دو تا سه برابر ساخت نیروهایی مانند گولم، پکا و بمبر است. همچنین زمان استفاده‌ی دوباره از هیرو کینگ، کویین و گرند وارن نیز به شدت کاهش پیدا کرده است. در ادامه می‌توانید لیستی از تغییرات اعمال شده در به‌روزرسانی اردیبهشت کلش آف کلنز را مشاهده کنید:

  • سرعت ساخت اسپل دو برابر شده است
  • سرعت ساخت اژدها، ویچ و وال بریکر دو برابر شده است
  • سرعت ساخت گولم، لاوا هوند و پکا سه برابر شده است
  • زمان ساخت هیروها بسیار کاهش یافته است
  • ساخت بالن، ویزارد، هیلر، والکری و بولر کاهش یافته است
  • بولر زودتر به دشمنان حمله خواهد کرد

زمان عرضه‌ی به‌روزرسانی اردیبهشت کلش آف کلنز

این به‌روزرسانی قرار است امروز عرضه شود و در صورت عرضه، می‌توانید به‌روزرسانی اردیبهشت کلش آف کلنز را از گجت نیوز با لینک مستقیم دانلود کنید.به محض انتشار، آپدیت در سایت قرار خواهد گرفت.همچنین شما می توانید با عضویت در کانال تلگرام گجت نیوز ، به محض انتشار آپدیت از آن مطلع گردید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. خبرهای بازی های گوشی رو یکم دیر میزارید دیروز اپدیت کلش رویال اومد اما شما اصلا خبری از اون نذاشتید و چند روزی هم بود پیش نمایش های بروزرسانی کلش رویال گذاشتن اما شما اونم نذاشتید قبلا بهتر بودید تو این زمینه اما الان فقط به فکر گوشی های جدید هستید و خبرهای دیگه رو خیلی کم میزارید لطفا به اخبار بازی های موبایل هم توجه کنید و بیش از اون به اخبار سوپرسل که واقعا طرفدار بی شماری داره.
    ممنون از گوه گجت نیوز