وان‌پلاس 3

وان‌پلاس 3 با فناوری شارژ سریع در چین تایید شد

در حالی که کمپانی چینی وان‌پلاس هنوز تاریخ عرضه رسمی پرچم‌دار جدیدش – وان‌پلاس 3 – را اعلام نکرده است، اما شایعات اخیر حاکی از عرضه محصول در ماه جاری (می 2016) هستند. به نظر می‌رسد این خبر‌ها تا حدی صحیح بوده‌اند، چراکه اخیرا محصولی تحت عنوان وان‌پلاس A3000 در چین تایید شده است.

A3000 که به‌احتمال زیاد همان وان‌پلاس 3 است، توسط سرویس TENAA تایید و ثبت نشده و تنها گواهی موبایل 3C را دریافت کرده است.

وان‌پلاس 3

این گزارش توجه ما را به سمت فناوری شارژ جدید در وان‌پلاس 3 جلب کرد، چراکه در این لیست، پشتیبانی این پرچم‌دار از فناوری شارژ سریع 5V 4A را تایید کرده است؛ یعنی پرچم‌دار جدید وان‌پلاس با ماکسیموم قدرت 20 وات شارژ می‌شود. به‌کارگیری این فناوری جدید، سرعت شارژ شدن تلفن را تا حد زیادی تحت تاثیر قرار می‌دهد. اما جنبه غافلگیر‌کننده دیگر این گزارش مربوط به پشتیبانی تلفن وان‌پلاس 3 از تکنولوژی شارژ ولتاژ پایین OPPO به‌جای فناوری شارژ سریع کوالکام است.

فناوری شارژ سریع و ولتاژ پایین OPPO در وان‌پلاس 3

اما کمپانی وان‌پلاس چگونه توانسته است از این فناوری شارژ سریع سرویس OPPO در پرچم‌دار جدیدش بهره گیرد؟ در حال حاضر هیچ پاسخ دقیقی برای این سوال نداریم و باید منتظر رویداد رسمی معرفی وان‌پلاس 3 باشیم تا پاسخ این سوالاتمان را از مسئولان این شرکت بگیریم.

وان‌پلاس 3

اخیرا در خبر‌های مرتبط به شرکت وان‌پلاس، از ثبت علامت تجاری Dash Charge صحبت شده بود. از روی نام این علامت می‌توان متوجه شد که وان‌پلاس قصد دارد به‌زودی از تکنولوژی شارژ سریع خود رونمایی کند. با این حال هنوز نمی‌دانیم که آیا فناوری شارژ در وان‌پلاس 3 با همین نام شناخته خواهد شد یا خیر.

در زمینه مشخصات باید بگوییم که پرچم‌دار جدید کمپانی وان‌پلاس احتمالا با تراشه اسنپدراگون 820، حافظه 4 گیگابایتی RAM و 32 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. علاوه بر این نسخه دیگری با حافظه 6 گیگابایتی RAM و 64 گیگابایت حافظه داخلی نیز ارائه می‌شود. همچنین گفته می‌شود این پرچم‌دار جدید با قیمت رقابتی 310 دلار به فروش خواهد رسید. با توجه به این مشخصات سخت‌افزاری و قیمت پایین، احتمالا وان‌پلاس 3 گوی سبقت را از رقبای چینی دیگر همچون شیائومی Mi 5 با سه گیگابایت حافظه RAM می‌رباید.

شایعات از عرضه پرچم‌دار جدید وان‌پلاس در روز 18 ماه می خبر داده‌اند. با این حال تاکنون هیچ ویدیو تبلیغاتی یا دعوت‌نامه‌ای در این زمینه منتشر نشده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*