اسمارت فون میزو

تصاویری از مدل جدید اسمارت فون میزو با نمایشگر خمیده لو رفت

کمپانی چینی میزو (Meizu) ماه گذشته با عرضه‌ی سه اسمارت فون جدید پا به سال ۲۰۱۶ میلادی گذاشت و این محصولات، تنها دیوایس‌هایی هستند که تا به اینجای کار توسط میزو عرضه شده‌اند؛ اما این پایان کار نیست و گویا قرار است مدل جدید اسمارت فون میزو با نمایشگر خمیده به‌زودی معرفی شود.

سه تلفن همراه هوشمند میزو ام ۳ (Meizu M3)، ام ۳ نوت (M3 Note) و میزو پرو ۶ (Meizu PRO 6)، دیوایس‌هایی هستند که توسط این برند چینی در سال جاری معرفی شده‌اند که میزو پرو ۶، نقش پرچم‌داری این کمپانی را ایفا می‌کند. ام ۳ نوت، روز گذشته در کشور هند وارد بازار عمومی شد و گفته می‌شود که دیوایس جدیدی به نام میزو ام ایکس ۶ (Meizu MX6) نیز قرار است در ماه‌های آینده رونمایی شود؛ در کنار این مدل‌های جدید، یک مدل جانبی از اسمارت فون میزو پرو ۶ نیز در دست تولید است که گفته می‌شود دارای پردازنده‌ی اگزینوس ۸۸۹۰ (Exynos 8890) خواهد بود و قدرتی فراتر از مدل اولیه خواهد داشت.

اما خبری که از معرفی تمام این مدل‌ها هیجان‌انگیز‌تر است، عرضه‌ی یک مدل جدید از اسمارت فون میزو است که قرار است با نمایشگر خمیده تولید شود. این دیوایس که نمایشگر آن به‌صورت خمیده در دو طرف صفحه و با طراحی بسیار مشابهی با گلکسی اس ۷ اج سامسونگ تولید خواهد شد، به‌تازگی در تصاویر لو رفته‌ای که ادعا می‌شود مربوط به محصول اصلی است، رونمایی شده است.

اسمارت فون میزو

این تصاویر که در محیط تاریکی گرفته شده‌اند و کیفیت چندان مناسبی هم ندارند، نشان می‌دهند که یک مدل از اسمارت فون میزو با نمایشگر خمیده ساخته شده است و احتمالا طی دو سه ماه آینده رونمایی می‌شود. در این تصاویر مشخص است که دکمه‌ی هوم در زیر نمایشگر قرار گرفته است و نمایشگر دیوایس نیز با خمیدگی بسیار نزدیکی به میزان خمیدگی در گلکسی اس ۷ اج، نور را منعکس کرده است.

اسمارت فون میزو

سیستم عامل مخصوص میزو یعنی Flyme نیز بر روی این تلفن همراه هوشمند مرموز قرار گرفته است و شاید این نکته تنها سرنخی باشد که نشان می‌دهد این اسمارت فون متعلق به کمپانی چینی میزو است. اگر این تصاویر واقعی باشند، مدل جدید اسمارت فون میزو نیز به دیگر دیوایس چینی دارای نمایشگر خمیده‌ یعنی ویوو ایکس‌پلی ۵ (Vivo XPlay 5) می‌پیوندد.

نام این مدل از اسمارت فون میزو با نمایشگر خمیده‌ چه خواهد بود؟

در ابتدای مطلب اشاره کردیم که یک مدل جدید به نام میزو ام ایکس ۶ قرار است در ماه‌های آینده توسط میزو معرفی شود؛ بنابراین این مدل می‌تواند همان اسمارت فونی باشد که در تصاویر لو رفته مشخص شده است. از طرفی ممکن است این تصاویر متعلق به یک نسخه‌‌ی دیگر از پرچم‌دار کمپانی یعنی میزو پرو ۶ باشد تا خریداران این مدل بتوانند گزینه‌های خرید متنوع‌تری داشته باشند.

هرچند که یک گزینه‌ی سوم هم وجود دارد و آن‌هم این است که این اسمارت فون میزو، صاحب یک خط تولید جداگانه باشد و به دلیل اینکه طراحی آن با تمام دیوایس‌های قبلی تفاوت دارد، یک خط تولید جدید با نام کاملا جدیدی (با پسوندها‌ی احتمالی Edge و Curved) داشته باشد.

گفتنی است که میزو تنها برند چینی نیست که به دنبال تولید صفحات خمیده است و بعد از موفقیتی که گلکسی اس ۷ اج در فروش تجربه کرده است، دیگر کمپانی‌های چینی نظیر شیائومی، هواوی و جیونی (Gionee) نیز به فکر تولید مدل‌هایی از تلفن همراه هوشمند خود با تاچ اسکرین خمیده افتاده‌اند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*