اولین پهپاد شیائومی

اولین پهپاد شیائومی پنجم خرداد رونمایی خواهد شد

اولین پهپاد شیائومی دو روز دیگر (5 خرداد ماه) به‌طور رسمی معرفی خواهد شد. اوایل ماه مه، لی جان (Lei Jun) مدیر‌عامل کمپانی شیائومی اعلام کرد که دستبند می بند 2 با آغاز ماه ژوئن وارد بازار خواهد شد. در همان زمان منابع ناشناسی اعلام کردند که این دستگاه پوشیدنی علاوه بر اینکه یک دستبند تناسب اندام است، قادر خواهد بود تا اولین پهپاد شیائومی را که در اواخر ماه مه معرفی خواهد شد، کنترل کند.

گویی این شایعه می‌رود تا درستی خود را به اثبات برساند، کمپانی شیائومی قصد دارد تا به صنعت هواپیما‌های بدون سرنشین نیز وارد شود. اعلام این خبر در عین حال که بسیار جذاب بود؛ اما باعث شگفتی نشد. Xiaomi یک کمپانی تولید کننده‌ی لوازم الکترونیکی مصرفی است که تقریبا در هر جنبه‌ای از تکنولوژی ورود کرده است. از گوشی‌های هوشمند گرفته تا تلویزیون‌ها و دستگاه‌های خانگی هوشمند همگی توسط این کمپانی نوظهور چینی در حال تولید هستند.

اولین پهپاد شیائومی دو روز دیگر به پرواز در خواهد آمد

کمپانی Xiaomi از قبل اعلام کرده بود که به دنبال توسعه و گسترش شرکت خود در صنعت تکنولوژی بوده و پهپادها یک مثال بارز و نمودی از دانش تکنولوژیکی است که این کمپانی تا کنون آن را لمس نکرده است. برای ورود اولین پهپاد شیائومی، دو عکس تبلیغاتی از این کمپانی در فضای آنلاین منتشر شد.

در اولین تصویر دستگاهی شبیه به عنکبوت به نمایش درآمده که با پس زمینه‌ی مشکی به‌سختی قابل تشخیص است و در عکس دوم یک اسباب بازی کودکانه به ‌نام بامبو کوپتر (bamboo-copter) در حال چرخش در دست فردی به تصویر کشیده شده است.

اولین پهپاد شیائومی

این کمپانی با قرار دادن پستی در انجمن طرفداران خود، این‌گونه نوشت “ ما باید جهان را با Mi_______ کشف کنیم” . این عکس‌ها چیز دیگری را نیز روایت می‌کنند در پائین یکی از این تصاویر، تاریخ 25 ماه مه (چهارشنبه، 5 خرداد ماه) و ساعت 7 بعد از ظهر به وقت چین را نشان می‌دهد.

اطلاعات بسیار کمی درباره‌ی اولین پهپاد شیائومی وجود دارد. موضوع جالبی که درباره‌ی این drone وجود دارد، ثبت پتنت پهبادی از شیائومی بوده که از یک دستبند هوشمند فرمان خواهد گرفت. این دستبند توانایی خواهد داشت تا مسیر پرواز این پهپاد را مشخص کرده و آن را کنترل نماید. آیا این قابلیت می‌تواند توسط می بند 2 انجام شود؟

اپلیکیشن پهپاد شیائومی به‌تازگی و کاملا تصادفی منتشر شد و مشخص گردید که اولین پهپاد شیائومی قادر به ضبط ویدئوهایی با کیفیت 4K نیز خواهد بود.

شیائومی کمپانی است که با عرضه‌ی دستگاه‌های پرقدرت و مقرون‌به‌صرفه شناخته می‌شود. دوستداران این کمپانی تنها دو روز دیگر باید صبر کنند تا ببینند که این شرکت برای ورود به عرصه‌ی صنعت هواپیماهای بدون سرنشین چه آشی برای آنان پخته است؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*