نسخه جدید سامسونگ گلکسی جی 3

مشخصات مدل 2017 هندست سامسونگ گلکسی جی 3 در وب‌سایت تنا قرار گرفت

کمپانی سامسونگ پس از کسب موفقیت‌های فراوان با هندست میان‌رده سامسونگ گلکسی جی 3 (Samsung Galaxy J3) قصد دارد تا نسخه‌ی به‌روز شده‌ای را از آن روانه بازار کند. این محصول که البته هنوز رسماً تأیید نشده ، دارای شکل ظاهری کاملاً شبیه به نسخه سال 2016 این محصول بوده و دارای قدرت بیشتری است.

به نظر می‌رسد که غول کره‌ای فناوری علاقه وافری به هندست سامسونگ گلکسی جی 3 دارد. این گوشی هوشمند همچنین اوایل سال جاری با مدلی نسبتا قدرتمندتر به بازار ایالات متحده نیز عرضه شد. مدل آمریکایی سامسونگ گلکسی جی 3 (Samsung Galaxy J3) آن‌قدر نزد مصرف‌کنندگان به محبوبیت رسید تا سامسونگ آن را به بزرگ‌ترین بازار گوشی‌های هوشمند بفرستد.

صبح روز گذشته مشخصات مدل جدیدی از هندست سامسونگ گلکسی جی 3 بر روی وب‌سایت تنا قرار گفت و این بدان معنا است که نسل جدید گوشی هوشمند جذاب کره‌ای‌ها توانسته مجوز آژانس رگلاتوری تنا را دریافت کند. از بارز‌ترین تفاوت‌های این نسخه با نسخه‌های گذشته بدنه‌ی فلزی آن است که جایگزین پلاستیک شده است.

مشخصات نسخه جدید سامسونگ گلکسی جی 3

آن‌طور که به نظر می‌رسد شاهد عرضه دو نسخه مختلف از هندست سامسونگ گلکسی جی 3 (Samsung Galaxy J3) خواهیم بود که هر دو آن‌ها حاوی یک صفحه نمایش 5 اینچی هستند. یکی از نسخه‌ها دارای صفحه نمایشی با رزولوشن اچ‌دی بوده و دیگری از یک پنل AMOLED با رزولوشن فول اچ‌دی بهره می‌برد.

نسخه جدید گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی جی 3 از یک پردازنده 4 هسته‌ای با فرکانس 1.2 گیگاهرتز و باتری 2,600 میلی‌آمپری قدرت می‌گیرد. وزن این مدل همانند نسخه سال 2016 خود 138 گرم بوده و البته ضخامت آن چیزی حدود 8 میلی‌متر کاهش یافته است. علاوه‌ بر آن باید به وجود دو دوربین 8 و 5 مگاپیکسلی اشاره کرد که نسبت به دوربین نسخه سال گذشته آن (5 و 2 مگاپیکسلی) دارای پیشرفت‌هایی بوده است. در رأس بخش نرم افزاری این گوشی هوشمند جذاب نیز اندروید 5.1.1 آب‌نبات چوبی قرا خواهد داشت.

سامسونگ در حال حاضر رسما هیچ صحبتی را در خصوص این محصول انجام نداده است؛ اما می‌توانیم انتظار داشته باشیم که خیلی زود شاهد عرضه دو نسخه‌ی مختلف سامسونگ گلکسی جی 3 در بازارهای جهانی باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*