مل گیبسون

مل گیبسون بازی در نقش ادین در فیلم تور را رد کرد

بی‌شک یکی از فیلم‌های موفق مارول را می‌توان «تور» (Thor) نامید که با ایفای نقش کریس همسورث در نقش تور، توانست به موفقیت و فروش بالایی در گیشه برسد. حال، به‌تازگی مل گیبسون گفته است که در گذشته بازی در نقش ادین، پدر تور، به وی پیشنهاد داده شده بود؛ اما وی این پیشنهاد را رد کرده است.

گاهی اینکه به عقب برگردیم و ببینیم چه چیزهایی می‌توانست باشد و نیست، جالب است. ما همچنان درگیر Maravel Cinematic Universe و سیزدهمین فیلم آن هستیم که بازیگران بزرگی در آن ایفای نقش خواهند کرد. با این حال، نمی‌توان این موضوع را در نظر نگرفت که زمانی تضمینی برای موفقیت فیلم‌های Maravel وجود نداشت. با این حال در آن سال‌های اولیه، سیاست استودیو بر این بود که از بازیگران سرشناس در نقش‌های کلیدی استفاده کند مانند ادوارد نورتون (Edward Norton) در نقش بروس بنر، هوگو ویوینگ (Hugo Weaving) در نقش رد اسکول (Red Skull) و آنتونی هاپکینز (Anthony Hopkins) در نقش ادین (Odin) پدر تور (Thor).

هرچند مشخص شد که هاپکینز برای نقش ادین بهترین انتخاب بوده است. تور، در حقیقت داستانی است با موضوع حسادت برادرانه و بازی هاپکینز به‌قدری جدی و جذاب بود که اضافه شدن نام وی در لیست بازیگران کمک شایانی به موفقیت فیلم کرد، در هر حال هاپکینز اولین انتخاب برای این نقش نبود.

در مصاحبه‌ی اخیر گاردین با مل گیبسون که در حال بازی در فیلم Blood Father است، از وی سوال شد که آیا تا به حال برای نقشی در فیلم ابرقهرمان انتخاب شده است یا خیر، زیرا که در دنیای امروز این نقش‌ها بسیار محبوب‌اند و پاسخ وی در این مورد ساده و بی‌پرده و کوتاه بود.

مل گیبسون در پاسخ به این سوال گفت:

بله خیلی وقت پیش، برای بازی در نقش پدر Thor انتخاب شدم ولی آن را رد کردم.

گیبسون وارد جزئیاتی مانند اینکه چرا نقش را قبول نکرده بود یا اینکه در مورد فیلم‌های جدید با مضمون ابرقهرمان‌ها چه فکری می کند، نشد. با این حال لازم به گفتن نیست که اگر او این نقش را بازی می‌کرد حس و حال فیلم به‌طور کامل متحول می‌شد.

نظر شما در مورد این خبر چیست؟ آیا دوست داشتید که مل گیبسون نقش ادین را بازی می‌کرد یا بازی هاپکینز را بیشتر می‌پسندید؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*