فیلم The Division

ساخت فیلم The Division تایید شد؛ جیک جیلنهال در نقش اول

همان‌طور که مطلع هستید فیلمی به نام Assassin’s Creed که برگرفته از بازی ویدیویی به همین نام است در حال ساخت بوده و به‌زودی اکران خواهد شد. هرچند طبق خبر جدیدی که به دستمان رسیده، این تنها فیلمی که بر مبنای بازی‌های یوبی‌سافت در دست ساخت است نبوده و فیلم The Division نیز با بازی جیک جیلنهال به‌زودی ساخته خواهد شد.

آنچه در مقدمه خواندید گویا صحت دارد و کمپانی فرانسوی به دنبال ساخته شدن فیلم جدیدی بر مبنای بازی‌های مشهورش است. به‌زودی شاهد زنجیره‌ای از فیلم‌های یوبی‌سافت خواهیم بود. این زنجیره از پاییز با اکران فیلم Assassin’s Creed با بازی مایکل فاسبندر شروع شده و ماه دسامبر نیز فیلم اسپلینتر سل (Splinter Cell) با بازی تام هاردی اکران خواهد شد.

گویا فیلم بعدی نیز انتخاب شده و بعد از اکران این دو فیلم برگرفته از بازی‌های ویدیویی، فیلم The Division در راه است. بازی The Division یک شوتر نقش آفرینی است که در ماه مارس عرضه شد.

طبق شایعات، نقش اول فیلم The Division را جیک جیلنهال بازی خواهد کرد. جالب است بدانید که این اولین باری نخواهد بود که جیک جیلنهال در یک فیلم مبتنی بر بازی‌های یوبی سافت ایفای نقش خواهد کرد زیرا وی بازی در فیلم «شاهزاده‌ی ایرانی: شن‌های زمان» (Prince of Persia: Sands of Time) را در کارنامه‌ی خود دارد و در این فیلم نقش «دستان» را ایفا کرده بود.

در حال حاضر فیلم The Division روزهای ابتدایی خود را می‌گذراند و هنوز تهیه کننده و کارگردان این فیلم مشخص نشده است. آنچه مشخص است باید منتظر یک فیلم اکشن باشیم که از ترس نیز برای ایجاد آدرنالین در وجود بیننده‌ی خود بهره خواهد برد. در نهایت آنچه سخت به نظر می‌رسد این است که فیلمی درخور بازی The Division ساخته شود که بتواند حداقل طرفداران این بازی را راضی نگه دارد.

متاسفانه مشکلی که در مورد فیلم‌های برگرفته از بازی‌های ویدیویی وجود دارد این است که سعی می‌شود تا برای عموم مردم ساخته شود و همین امر باعث افت کیفیت فیلم شده و فاصله‌ی زیادی با داستان اصلی بازی می‌گیرد زیرا باید داستانی که در چندین ساعت بازی روایت شده را در تنها نهایت 2 ساعت روایت کند.

جدا از اینکه بازی‌های ویدیویی از داستان فوق العاده غنی بهره می‌برند، فیلم ساخته شده باید هم گیمرها را راضی نگه دارد و هم برای افرادی که با داستان بازی آشنایی ندارند شفاف بوده و گیج کننده نباشد که تاکنون کمتر فیلمی توانسته چنین خواسته‌ای را برآورده کند. باید دید که فیلم The Division می‌تواند این طلسم را بشکند یا خیر.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. باید جالب باشه.