این گوگل کاردبرد خوراکی باعث می‌شود Daydream را فراموش کنید!

این گوگل کاردبرد خوراکی باعث می‌شود Daydream را فراموش کنید!

متاسفانه یکی از نقاط تاریکی که درباره‌ی عصر نوین ارتباطات وجود دارد، این است که مغز کاربران هر روز با میلیون‌ها بایت از اطلاعات مختلف بمباران می‌شود و مجالی برای خلاقیت باقی نمی‌ماند. برای همین هم هست که ایده‌های جذابی مانند هدست گوگل کاردبرد خوراکی تا این حد در خبرگزاری‌های مختلف جهان سر و صدا به پا می‌کند!

گوگل به‌تازگی پلتفرم واقعیت مجازی Daydream را معرفی کرده است و همین هم موجب شده که جنب و جوش و فعالیت در بین کاربران این کمپانی بالاتر برود و اخبار ریز و درشتی پیرامون ایده‌های مختلف سخت افزاری و نرم افزاری در این زمینه بین آنها منتشر شود. اما این امر باعث نشده که کاربران، هدست محبوب گوگل کاردبرد را فراموش کنند.

این گوگل کاردبرد خوراکی با استفاده از بیسکوئیت و تخم مرغ ساخته شده است!

گوگل کاردبرد (Google Cardboard) هنوز هم برای خیلی از کاربران، اولین تجربه از دنیای واقعیت مجازی و VR محسوب می‌شود و به همین دلیل هنوز هم هستند افرادی که سعی می‌کنند با ایده‌های خلاقانه، جان تازه‌ای به این پروژه‌ی تقریبا به فراموش ‌سپرده‌شده، ببخشند. ایده‌ی گوگل کاردبرد خوراکی هم از این دست اقدامات است.

به‌تازگی یکی از کاربران وب سایت makezine با استفاده مواد کاملا خوراکی، یک مدل از این هدست‌های مقوایی را درست کرده است که واقعا هم کار می‌کند! کالب کرفت (Caleb Kraft) این پروژه را در سایت میکزین منتشر کرده است و همانطور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، بدنه‌ی اصلی این گوگل کاردبرد خوراکی به‌صورت کامل از بیسکوئیت ساخته شده است!

این گوگل کاردبرد خوراکی باعث می‌شود Daydream را فراموش کنید!

این بیسکوئیت‌ها که از برند کرکرهای گراهام (graham) انتخاب شده‌اند، ابتدا در طرح‌های مختلفی بریده و شکسته شده‌اند و در نهایت هم با استفاده از شکر و تخم مرغ به همدیگر چسبانده شده‌اند تا محکم در جای خود باقی بمانند. البته تمام این گوگل کاردبرد خلاقانه به‌صورت خوراکی طراحی نشده است زیرا لنزهای آن واقعی هستند و از جنس عدسی‌های پلاستیکی رایج ساخته شده‌اند؛ به گفته‌ی سازنده، ۹۴ درصد از این گوگل کاردبرد خوراکی را بعد از اتمام کار و تجربه‌ی واقعیت مجازی خودتان، می‌توانید نوش جان کنید و به سراغ یک کار دیگر بروید!

اگر شما عزیزان هم می‌خواهید که با نحوه‌ی ساخت این پروژه آشنا شوید و اطلاعات بیشتری را درباره‌ی آن مشاهده کنید، می‌توانید به این لینک در سایت میکزین مراجعه کنید و با خالق این گجت خوشمزه ارتباط برقرار کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*