موبایل LeEco Le Max 2

پیش فروش موبایل LeEco Le Max 2 با 6 گیگابیت رم هم‌اکنون انجام می‌شود

موبایل LeEco Le Max 2 با 6 گیگابایت رم هم‌اکنون در دسترس است. کمپانی LeEco که قبلا با نام Letv شناخته می‌شد، یک کمپانی فناوری چینی بوده که ساخت گوشی‌های هوشمند خود را حدودا از یکسال پیش آغاز کرد. این کمپانی در ماه آوریل سال گذشته، در اولین عرضه‌ از محصولات خود، سه گوشی هوشمند را روانه‌ی بازار کرد و توانست به فروش نسبتا کمی دست یابد.

LeEco قطعا یک کمپانی نوپا نیست. این کمپانی، یک شرکت فناوری چینی و یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های ویدئویی آنلاین در چین بوده و از محبوبیت بسیار خوبی در بین مردم این کشور برخوردار است. LeEco تاکنون تقریبا دو جین گوشی هوشمند روانه‌ی بازار کرده که آخرین آن‌ها گوشی‌های Le 2، Le 2 Pro و Le Max 2 است. این سه دستگاه در ماه آوریل امسال توسط این کمپانی معرفی شد و گوشی LeEco Le Max 2 پرچم‌دار حال و حاضر این کمپانی است. به‌تازگی خبرهای جدید درباره‌ی این فبلت منتشر شده است.

فبلت 5.7 اینچی Le Max 2 با مشخصات رده بالایی همراه شده است. این دستگاه در دو نسخه‌ی 4 گیگابایت و 6 گیگابایت رم تولید شده و مدل 4 گیگابایت رم آن در حال حاضر در دسترس است؛ اما درباره‌ی نسخه‌ی 6 گیگابایتی آن سخنی به‌میان نیامده بود.

موبایل LeEco Le Max 2

به‌هرحال گویی این روند در حال تغییر است، LeEco به‌تازگی نسخه‌ی 6 گیگابایت رم این گوشی را در دسترس عموم مردم قرار داده است. پیش فروش موبایل LeEco Le Max 2 با 6 گیگابایت رم، هم‌اکنون در فروشگاه‌های رسمی آنلاین این کمپانی انجام می‌شود. این فبلت در چین از طریق وب‌سایت LeMall.com در دسترس بوده و از طریق وبگاه LeTVMart. Now خرید بین‌المللی آن انجام می‌شود. این دستگاه با قیمت 2499 یوان (381 دلار) در چین عرضه شده و خارج از مرزهای این کشور با قیمت 499 دلار به ‌فروش خواهد رفت.

پیش فروش موبایل LeEco Le Max 2 با 6 گیگابایت رم هم‌اکنون از طریق وب‌سایت‌های رسمی فروش این کمپانی انجام می‌شود.

موبایل LeEco Le Max 2 دارای یک نمایشگر 5.7 اینچی کواد اچ دی با رزولوشن تصویری 1440 در 2560 پیکسل است. این فبلت از یک پردازنده‌ی چهار هسته‌ای اسنپدراگون 820 با ساختار معماری 64 بیتی در کنار پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو 530 قدرت گرفته و همانطور که اشاره شد در دو مدل 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه‌ی داخلی و مدل 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی عرضه می‌شود. یک دوربین 21 مگاپیکسلی در پشت این دستگاه قرار گرفته و در جلو برای گرفتن سلفی و ویدئو چت دوربینی 8 مگاپیکسلی دیده می‌شود. نیروی لازم برای روشنایی فبلت LeEco Le Max 2 از یک باتری 3100 میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود.

این دستگاه مبتنی بر اندروید 6.0 مارشمالو بوده و رابط کاربری LeEco’s eUI 5.6 بر بالای این سیستم‌عامل گوگل خودنمایی می‌کند. در پشت این گوشی فلزی دو سیم‌کارته (پشتیبانی از دو نانو سیم) یک اسکنر اثر انگشت قرار گرفته است. فبلت لمکس 2 با اندازه‌های 8 در 77.6 در 156.8 میلی‌متر، 185 گرم وزن دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*