گوشی هوشمند لنوو Phab2 Pro

گوشی هوشمند لنوو Phab2 Pro ؛ نخستین گوشی هوشمند مبتنی بر پروژه تانگو

بالاخره نخستین گوشی هوشمند مبتنی بر پروژه تانگو رونمایی شد. این محصول یک گوشی هوشمند جذاب به نام لنوو Phab2 Pro است. از مهم‌ترین مشخصات این محصول باید به تراشه اسنپدراگون 652، سه دوربین 16 مگاپیکسلی در قسمت پشتی مجهز به لنز فیش آی، 4 گیگابایت رم و یک باتری 4,050 میلی‌آمپری اشاره کرد.

کمپانی لنوو دقایقی پیش رسماً از گوشی هوشمند لنوو Phab2 Pro رونمایی کرد. این گوشی هوشمند نخستین محصولی است که از پروژه تانگو گوگل پشتیبانی می‌کند. حال این به چه معناست؟

پروژه تانگو یک محصول دو منظوره دوربین / پلتفرم دستگاه است که به تلفن هوشمند این امکان را خواهد داد تا جایگاه خود را درک کرده و نقشه‌ی سه بعدی را از آن فضا بسازد. گوشی هوشمند لنوو Phab2 Pro همراه با پروژه تانگو نیز قابلیتی را در اختیار شما قرار خواهد داد تا یک محیط داخلی همانند اتاق را اندازه گیری کرده و آن را به‌صورت کاملاً طبیعی شبیه سازی کرده تا حتی آماده استفاده اپلیکیشن‌های واقعیت مجازی کند.

گوشی هوشمند لنوو Phab2 Pro

گوشی هوشمند لنوو Phab2 Pro

اما اول از هر چیزی بیایید در خصوص استفاده‌های این محصول صحبت کنیم. هندست لنوو Phab2 Pro با ابعاد عظیم‌الجثه 6.4 اینچی خودش برای هر شخصی مناسب نیست. هرچند که این محصول همانند یک پرچم‌دار مدرن با بدنه فلزی و در دو رنگ مختلف طلایی و خاکستری عرضه خواهد شد.

گوشی هوشمند لنوو Phab2 Pro

نخستین گوشی هوشمند مبتنی بر پروژه تانگو حاوی 3 دوربین 16 مگاپیکسلی با لنز فیش آی است

برجسته‌ترین قابلیت این هندست دوربین‌های آن است. سه دوربین 16 مگاپیکسلی RGB در قسمت پشتی همراه با یک ردیاب حرکتی مادون قرمز و لنز Fish Eye همه چیز را برای قابلیت‌های تانگو فراهم می‌کنند. حسگر‌های حرکتی و عمق نیز در قسمت پشتی این محصول تعبیه شده‌اند. البته یک دوربین 8 مگاپیکسلی برای گرفتن تصاویر سلفی نیز شما را یاری خواهد کرد. هرچند که این محصول مخصوص قشر خاصی از جامعه است؛ اما به نظر می‌رسد که شما با مشخصات جذابی طرف خواهید بود. در زیر نگاهی به مهم‌ترین مشخصات هندست لنوو Phab2 Pro خواهیم انداخت:

سیستم عاملاندروید 6.0 مارشمالو
ابعاد88.6 در 179.8 در 6.96-10.7 میلی‌تر
صفحه نمایش6.4 اینج با رزولوشن Quad HD (1440 پیکسل در 2560 پیکسل)
تراشهاسنپدراگون 652 با پردازنده 8 هسته‌ای و فرکانس 1.8 گیگاهرتز
رم4 گیگابایت
دوربین3 دوربین 16 مگاپیکسلی با لنز‌های فیش آی و مادون قرمز
حافظه داخلی64 گیگابایت
باتری4,050 میلی‌آمپر

گوشی هوشمند لنوو Phab2 Pro

قیمت و زمان عرضه لنوو Phab2 Pro

لنوو زمان عرضه این محصول جذاب را سپتامبر سال جاری اعلام کرده است و به نظر می‌رسد که برای خرید نسخه‌ی آنلاک شده این فبلت 500 دلار باید بپردازید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. گجت جون نظریه بالا را اشتباه فرستادم با عرض پوزش پاک شود چون برای موتورولا موتو زد می خواستم این نظر را بنویسم

  2. زیبا و چشم نواز مطمئنم صاحبان آیفون شش را وسوسه خواهد کرد گوشی خود را بفروشند و این گوشی را بخرند قیمت آن بعید است از 2 میلیون و چهارصد کمتر باشد بنظرم حتی یکسال بعد از عرضه قیمت آن از 2 میلیون کمتر نخواهد شد