چهارمین نسخه پیشنمایش اندروید N

گوگل چهارمین نسخه از پیشنمایش اندروید N را منتشر کرد

گوگل رسما چهارمین نسخه از پیشنمایش اندروید N را در اختیار توسعه دهندگانش قرار داده است. این نسخه از سیستم عامل اندروید اینک دست‌خوش تغییر بزرگی شده است و به‌واسطه API 24 به توسعه دهندگان این امکان را خواهد داد تا به‌روزرسانی اپلیکیشن‌های مخصوص اندروید N خودشان را در فروشگاه گوگل پلی قرار دهند.

توسعه دهندگان به لطف API 24 موجود در پیشنمایش اندروید N قادر به قراردادن به‌روزرسانی اپلیکیشن‌های مخصوص اندروید N در فروشگاه گوگل پلی خواهند بود

حدودا نزدیک به یک ماه پس از آن که گوگل سومین نسخه از پیشنمایش اندروید N را منتشر کرد، روز گذشته این غول دنیای فناوری رسما اعلام کرد که چهارمین نسخه از این پیشنمایش را در دسترس توسعه دهندگانش قرار داده است. بنابراین اگر شما هم از ثبت نام کنندگان جهت دریافت نسخه پیشنمایش اندروید N هستید، طی روزهای آینده نسبت به موقعیت جغرافیایی خود این به‌روزرسانی را دریافت خواهید کرد.

علاوه بر آن شما می‌توانید فایل‌های فکتوری ایمیج مربوط به این به‌روزرسانی را از طریق این لینک و پکیج‌های OTA (برای نصب دستی این به‌روزرسانی بدون نیاز به نوتیفیکیشن دریافت نسخه جدید) نیز در این لینک قرار گرفته‌اند.

این نسخه نقطه عطفی در روند توسعه نسخه آینده سیستم عامل اندروید خواهد بود؛ چراکه در این نسخه ای پی آی‌ها و SDK نهایی شده‌اند. این بدان معناست که توسعه دهندگان نرم افزاری می‌توانند اپلیکیشن‌های خود را از طریق ای پی آی‌های رسمی که در نسخه چهارم پیشنمایش اندروید N قرار گرفته درست همانند زمانی که نسخه کامل این سیستم عامل در تابستان به بیرون عرضه می‌شود، تست نهایی کنند.

از آنجایی که ای پی آی‌ها نهایی هستند، توسعه دهندگان اکنون می‌توانند با استفاده از API 24 به‌روزرسانی اپلیکیشن‌های توسعه یافته مربوط به پیشنمایش اندروید N را در فروشگاه گوگل پلی منتشر کنند. گوگل با این کار به توسعه دهندگان امکان آن را خواهد داد تا بتوانند از نقطه نظرات کاربران (هرچند که تعداد آن‌ها هنوز کم است) استفاده کنند. این کمپانی توصیه می‌کند که تمامی توسعه دهندگان این به‌روزرسانی را انجام دهند.

چهارمین نسخه از پیشنمایش اندروید N در حال حاضر برای دستگاه‌های نکسوس 6، نکسوس 5 ایکس، نکسوس 6 پی، نکسوس 9 و نکسوس سی قرار گرفته است.

چهارمین نسخه پیشنمایش اندروید N

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. ببینیم چی از اب در میاد!
    شخصا قصد تجدید گوشی! دارم ولی دارم می صبرم! که سلفونای با اندروید ان. بیاد و یکی ازشون بگیرم.