فردا کنفرانس سالانه WWDC اپل آغز مي شود، منتظر چه اخباري باشيم ؟

 

دوشنبه اين هفته آغاز کنفرانس ساليانه توسعه دهنگان اپل است و همه منتظر اند تا ببينند اين شرکت مي خواهد چه چيزهاي جديدي در آنجا معرفي کند. در مورد بعضي از آنها اطمينان وجود دارد و برخي هنوز در حد شايعه هستند. بياييد با هم نگاهي بياندازيم به اينکه بايد منتظر چه چيزهايي در مراسم اين هفته باشيم.

آي او اس 6


نسخه جديد سيستم عامل اپل براي آيفون، آي پد و آي پاد تاچ جزو چيزي هايي است که تقريبا اطمينان داريم در اين مراسم معرفي مي شود. منتظر سيستم نقشه جديد سه بعدي روي آن باشيد و ادغام بيشتر با فيسبوک و يک رابط کاربري تازه. احتمال پشتيباني بيشتر از ويجت ها و امکانات تازه ديگر که به زودي با آنها آشنا مي شويم هم در راه هستند.
تلويزيون اپل


گزارش هايي وجود دارد که اپل مي خواهد بازي دنياي تلويزيون ها را به نفع خودش تغيير بدهد. هم اکنون Apple TV محصولي است که در بازار وجود دارد و آنقدرها هم بد عمل نکرده است. اما کرک کردن دنياي تلويزيون ها يکي از آرزوهاي استيو جابز بوده و مي دانيم که اپل به طور جدي اين بازار را دنبال مي کند. نمي دانيم بايد منتظر يک سيستم عامل باشيم يا يک تلويزيون واقعي. اما اگر در اين مراسم تلويزيون اپل را ديديد، منتظر يک تغيير بزرگ باشيد.
کامپيوترهاي رتينا


نمايشگر رتينا با آن کيفيت و رزولوشن بالا براي اولين بار روي آيفون وارد محصولات اپل شد. اما به نظر ميرسد اپل اين نمايشگر را وارد کاميپوترهايش خواهد کرد. مکبوک ها و آي مک هايي با نمايشگر رتينا را در نظر بگيريد که چه کيفيت تصويري خواهند داشت. اين موضوع تاييد نشده اما شواهد نشان مي دهد که احتمال آن بسيار زياد است.
مک بوک هاي جديد


اپل چندين سال است که از طراحي يکساني براي مکبوک پرو هاي خودش استفاده کرده است. حالا زمان طراحي جديد فرا رسيده و انتظار داريم در اين مراسم مکبوک هاي جديد را با سخت افزار قدرتمند تر و طراحي جديد و البته نمايشگر رتينا ببينيم. اين را هم مي دانيم که در طراحي جديد، همه چيز باريک تر و سبک تر شده است. پورت ها کمتر و درايو سي دي نيز احتمالا حذف خواهد شد.
مک پرو جديد


قدرتمند ترين کاميپوتر اپل احتمالا در اين مراسم با مدل جديدي وارد خواهد شد. قبلا شايعاتي وجود داشت که اپل قصد کشتن مک پرو را دارد اما حالا بيشتر گفته مي شود که بايد منتظر مدل جديد آنها باشيم.
آي مک جديد


کساني که کامپيوتر روميزي اپل مي خرند بيش از هر چيز سراغ آي مک مي روند. احتمالا بايد منتظر مدل باريک تر، سبک تر باشيم و البته نمايشگر رتينا را نيز فراموش نکنيد.


منبع : trustedreviews

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*