ثبت اسکرین شات در وان پلاس 3

آموزش نحوه ثبت اسکرین شات در وان پلاس 3

وان پلاس 3 (OnePlus 3) به‌عنوان بهترین تلفن هوشمند اندرویدی مقرون‌به‌صرفه در تابستان 2016 شناخته می‌شود. همانطور که در بررسی این محصول گفتیم، این پرچمدار چینی به‌جز در بخش صفحه نمایش، اسپیکر و عمر باتری، عملکرد قابل قبولی را در ازای 400 دلار ارائه می‌کند. اما اگر بخواهید از این گجت اندرویدی نهایت بهره را ببرید، باید نحوه ثبت اسکرین شات در وان پلاس 3 را بیاموزید.

ثبت اسکرین شات در وان پلاس 3 به‌سادگی امکان‌پذیر است.

به‌عنوان مثال تصاویر خنده دار و جذابی در صفحات وب می‌بینید، لحظه‌ای از بازی یا رکورد ثبت شده که می‌خواهید به دوستان خود نشان دهید و یا هر چیز دیگر می‌تواند از طریق ثبت اسکرین شات به‌سادگی هرچه تمام به اشتراک گذاشته شود. بنابراین ثبت تصویر از صفحه نمایش به‌عنوان یک روش ساده جهت به اشتراک گذاری محتوی تلفن هوشمند با سایر کاربران شناخته می‌شود. اما آیا با نحوه ثبت اسکرین شات در وان پلاس 3 آشنایی دارید؟

ثبت اسکرین شات در وان پلاس 3 به‌سادگی هر چه تمام امکان پذیر است. کافی است در این تلفن هوشمند دکمه‌ هوم و ولوم پایین را به‌صورت همزمان بفشارید؛ همچون بسیاری از دستگاه‌های اندرویدی دیگر. پس از این کار صدای کلیک کوتاهی خواهید شنید و تصویری از صفحه نمایش وان پلاس 3 در گالری محصول ثبت خواهد شد. همچنین امکان دسترسی و به اشتراک گذاری سریع تصویر، پس از ثبت اسکرین شات در وان پلاس 3 در بالای صفحه وجود دارد.

ثبت اسکرین شات در وان پلاس 3

همانطور که می‌دانید، خریداران این محصول در مقطع کنونی از کیفیت تولید رنگ صفحه نمایش آن به‌شدت ناراضی هستند؛ گفته می‌شود تصاویر تولیدی این دستگاه دقت رنگ خوبی ندارند و به آبی متمایل هستند. با این حال گفته می‌شود مسئولان کمپانی چینی حل این مشکل به همراه توقف افراطی فعالیت‌ها در محصول خود را در اولویت خود قرار داده‌اند و آپدیت نرم‌افزاری پیش رو این مشکلات را برطرف می‌سازد.

امیدواریم از این مقاله آموزشی نهایت بهره را برده باشید. سوالات و نظرات خود را با ما و سایر خوانندگان به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*