مشخصات گلکسی فولدر 2

مشخصات گلکسی فولدر 2 سامسونگ در GFXBench لو رفت

دل بسیاری از کاربران برای گوشی قدیمی و تاشوی خود تنگ شده است؛ صدای بسته شدن تلفن همراه پس از اتمام تماس و اینکه کاربر به‌صورت فیزیکی گجت را به حالت قفل و خاموش می‌برد. خاتمه دادن به یک تماس با بستن تلفن همراه قطعا لذت بیشتری تا لمس یک دکمه مجازی را به کاربر می‌دهد. طبق گزارش‌های منتشر شده، مشخصات گلکسی فولدر 2 سامسونگ اخیرا در یکی از سرویس‌های بنچمارک تلفن‌های همراه لو رفت.

مشخصات گلکسی فولدر 2 لو رفت

طبق اطلاعات لو رفته از سرویس قدرتمند بنچمارک GFXBench، کمپانی سامسونگ قصد دارد نسل دوم از گلکسی فولدر تاشوی خود را امسال روانه بازار کند؛ اما مشخصات گلکسی فولدر 2 چیست؟

گلکسی فولدر 2 اخیرا در سرویس بنچمارک مذکور مورد بررسی قرار گرفته است که در نتیجه بخشی از مشخصات این محصول در فضای مجازی لو رفته است. طبق این اطلاعات لو رفته از GFXBench، مشخصات گلکسی فولدر 2 به نسبت نسل قبل در بخش‌های زیادی با ارتقاء و بهبود روبرو بوده است. به‌عنوان‌مثال دوربین جلوی این تلفن هوشمند از 2 به 5 مگاپیکسل ارتقاء یافته است.

علاوه بر این حافظه داخلی این دستگاه از 8 گیگابایت به 16 گیگابایت ارتقاء یافته است. سیستم عامل پیش فرض این محصول اندروید 6.0.1 مارشمالو خواهد بود. تراشه اسنپدراگون 425 SoC قلب تپنده تلفن همراه تاشوی سامسونگ است؛ به این معنا که پردازنده چهار هسته‌ای با فرکانس 1.2 گیگاهرتز در گلکسی فولدر سال قبل حالا جای خود را به پردازنده چهار هسته‌ای با فرکانس 1.4 گیگاهرتز داده است. تراشه آدرنو 308 نیز به بخش گرافیکی دستگاه را پوشش می‌دهد. رشد 33 درصدی در حافظه رم حالا گنجایش این بخش را در مشخصات گلکسی فولدر 2 به 2 گیگابایت ارتقاء داده است. این تلفن هوشمند با صفحه نمایش 3.8 اینچی و رزولوشن 480 در 800 (WVGA) – همچون سال قبل – روانه بازار خواهد شد.مشخصات گلکسی فولدر 2

انتظار می‌رود گلکسی فولدر 2 کمپانی سامسونگ مطابق نسل اولیه خود مختص بازار قاره آسیا باشد. البته هنوز هیچ اطلاعاتی پیرامون تاریخ رونمایی رسمی سامسونگ از این تلفن تاشوی هوشمند در دست نیست. گلکسی فولدر با قیمت 250 دلار در سال گذشته به فروش می‌رسید و حالا باید دید آیا نسل دوم این محصول نیز با همین محدود قیمت در اختیار خریداران قرار می‌گیرد یا خیر.

نظر شما در مورد تولید دوباره تلفن‌های همراه تاشو توسط کمپانی‌ قدرتمندی نظیر سامسونگ چیست؟‌ آیا با وجود محصولات مدرن و لمسی به سراغ چنین محصولی خواهید رفت؟ نظرات خود در این زمینه را با ما به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*