4 دستگاه سرفیس جدید مایکروسافت

مایکروسافت در حال کار بر روی 4 دستگاه سرفیس جدید است

یکی از کارمندان مایکروسافت تصویری از قفسه‌های موجود در ساختمان 88 این شرکت را منتشر کرده که خبر از 4 دستگاه سرفیس جدید می‌دهد که به‌زودی می‌توانند توسط مایکروسافت عرضه شوند. بر روی 3 قفسه سال 2017 نقش بسته و بر روی یکی از آن‌ها نیز سال 2016 قابل رویت است. باید دید که هدف مایکروسافت چه خواهد بود!

زمانی که مایکروسافت رسماً اعلام کرد که در حال برنامه‌ریزی جهت توقف تولید تبلت‌های سرفیس 3 در آخر سال جاری است، این فکر به ذهن ما می‌رسد که مایکروسافت قصد دارد تا محصولات جدیدی از خانواده سرفیس را روانه بازار کند. این دیگر یک راز نیست که ردموندی‌ها در حال کار بر روی تازه‌ترین نسل دستگاه‌های سرفیس هستند. اینک تصویر جدیدی منتشر شده است که خبر می‌دهد کمپانی مایکروسافت در آینده‌ای نزدیک از چندین دستگاه سرفیس جدید رونمایی خواهد کرد.

مایکروسافت احتمالاً سال جاری 1 دستگاه سرفیس و سال آینده 3 دستگاه نامشخص دیگر از همین خانواده را روانه بازار خواهد کرد

تصویری که در زیر آن را مشاهده می‌کنید توسط یک توسعه دهنده اپلیکیشن در ساختمان 88 مایکروسافت تهیه شده است که نوشته‌های بر روی قفسه نشان از عرضه محصولات جدید سرفیس می‌دهد. در این تصویر ما تصاویری از آخرین محصولات خانواده سرفیس را مشاهده می‌کنیم که در کنار آن‌ها 4 جای خالی دیده می‌شود. کاغذ‌هایی که بر روی سه تا از آن‌ها سال 2017 نوشته شده است و یک مورد آن‌ها نیز حاوی عبارت 2016 است. به نظر می‌رسد این عبارات سال عرضه این دستگاه‌ها باشد.

4 دستگاه سرفیس جدید مایکروسافت

قفسه‌هایی که بر روی آن‌ها یک محصول قابل عرضه در سال 2017 نقش بسته است می‌تواند یک تلفن هوشمند با نام احتمالی سرفیس فون (Surface Phone) باشد. شاید هم مدل جدیدی از خانواده دستگاه سرفیس پرو و یا سرفیس بوک باشند و یا آنکه با توجه به شایعات اخیر مربوط به یک کامپیوتر همه کاره سرفیس باشند که در سال آینده عرضه خواهند شد.

حتی قفسه‌ای هم که بر روی آن سال 2016 نقش بسته می‌تواند مربوط به کامپیوتر همه کاره سرفیس باشد. محصولی که همگی می‌دانیم مایکروسافت در حال کار بر روی آن است؛ اما هیچ‌گونه مشخصاتی از آن تا به حال به بیرون درز نکرده است.

4 دستگاه سرفیس جدید مایکروسافت

در حال حاضر هیچ‌گونه اطلاعات و مشخصات مربوط به دستگاه‌های نام برده توسط مایکروسافت به بیرون درز پیدا نکرده است و این کمپانی هیچ عکس‌العملی را نسبت به تصویر منتشر شده نشان نداده است. باید منتظر ماند و دید که این غول دنیای فناوری چه برنامه‌ای را برای ادامه مسیر خود در بازارهای تکنولوژی در نظر گرفته است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*