تصاویر لو رفته از نوت 7

اولین تصاویر لو رفته از نوت 7 سامسونگ منتشر شدند؟

در شرایطی که تنها سه هفته تا رونمایی رسمی از گلکسی نوت 7 سامسونگ (Samsung Galaxy Note 7) باقی مانده است، اولین تصاویر لو رفته از این فبلت به دستمان رسید. این تصاویر لو رفته از نوت 7 سامسونگ با رندرهایی که ایوان بلاس (لو دهنده معروف) اوایل ماه در توییتر خود منتشر کرده بود، هم خوانی دارند. در این تصاویر صفحه نمایش خمیده از هر دو طرف گلکسی نوت 7 سامسونگ تایید شده است.

اولین تصاویر لو رفته از نوت 7 به دستمان رسید

تاکنون شایعات مختلفی پیرامون نام دستگاه و همچنین ابعاد صفحه نمایش محصول در فضای وب منتشر شده‌اند که به همین دلیل هنوز به نتیجه‌گیری نهایی نرسیده‌ایم. برخی شایعات از چشم پوشی سامسونگ از نام نوت 6 و استفاده از پسوند 7 جهت همگام سازی شماره پرچمداران سری اس و نوت خبر داده‌اند. دلیل این اتفاق نیز نگرانی‌های سامسونگ از دارندگان محصولات سری گلکسی نوت بود که فبلت خود را یک نسل قدیمی‌تر تلقی می‌کردند.

اما در زمینه ابعاد صفحه نمایش گلکسی نوت 7 سامسونگ بیشتر شایعات از ابعاد 5.7 یا 5.8 اینچی با رزولوشن صفحه 1440 در 2560 پیکسل خبر داده‌اند. اما در لیست ورود و خروج فروشگاه هندی زوبا (Zauba)، گلکسی نوت 7 سامسونگ با صفحه نمایش 6 اینچی درج شده بود: این وب سایت هندی سابقه خوبی در لو دادن مشخصات محصولات مختلف دارد. یکی دیگر از سوالاتی که در این میان مطرح است، میزان حافظه رم درون دستگاه است که بسیاری از تست‌های بنچمارکی از 4 گیگابایت حافظه رم خبر داده‌اند.

تمامی این سوالات ما در دوم آگوست توسط خود سامسونگ در مورد این فبلت جدید پاسخ داده‌ می‌شوند. در حال حاضر توجه شما را به تصاویر لو رفته از نوت 7 کمپانی سامسونگ که اخیرا به دستمان رسیده است، جلب می‌کنیم:

نظرتان در رابطه با این دو تصویر جدید چیست؟ گلکسی نوت 7 سامسونگ از نظر شما با چه مشخصات و امکاناتی همراه خواهد بود؟ اصلا در روز دوم آگوست گلکسی نوت 7 رونمایی می‌شود یا نوت 6؟ نظرات خود را در پایین مطلب با ما و سایر خوانندگان به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. اس7 با یک قلم =نوت 7