ویدیو Galaxy Note 7

اولین ویدیو Galaxy Note 7 در حین کار منتشر شد

دوازدهم مردادماه در مراسم Unpacked، سری جدیدی از تلفن‌های هوشمند سری نوت سامسونگ رونمایی خواهد شد. این روزها نسل بعدی پرچمدار کهکشانی سامسونگ به سر تیتر بیشتر خبرگزاری‌ها بدل گشته و به‌تازگی با لو رفتن اولین ویدیو Galaxy Note 7 ، جنجال تازه‌ای به پا شده است.
چندی پیش طی مقاله‌ای، جدیدترین رندرهای Galaxy Note 7 را برایتان به تصویر کشیدیم و حالا امروز صبح با انتشار اولین ویدیو از نحوه کارکرد این موبایل توسط کانال MobileFun TV در وبسایت YouTube شاهد جزییات بیشتری از پرچمدار آتی کره‌ای‌ها هستیم.

تماشای اولین ویدیو Galaxy Note 7 نیازمند زمان بسیار کوتاهی است، اما کوتاهی ویدیو از کیفیت و محتوای آن نمی‌کاهد. در این ویدیو نحوه باز و بسته شدن اپلیکیشن‌ها و آخرین تغییرات رابط کاربری سفارشی سامسونگ موسوم به Touch Wiz به‌خوبی قابل مشاهده است. به‌ گفته وبگاه SamMobile کارکنان شرکت Olixar هنگام آزمایش صفحه‌نمایش خمیده این محصول، اقدام به تصویربرداری از این دیوایس نموده‌اند. بنابراین در اولین ویدیو Galaxy Note 7 مدل صفحه‌نمایش خمیده این اسمارت‌فون به تایید رسیده است و به‌مانند Galaxy S7 Edge از دو خمیدگی در طرفین دستگاه بهره خواهد برد. احتمال می‌رود Galaxy Note 7 حداقل در دو مدل ۵.۷ اینچی با طراحی صفحه‌نمایش فلت و خمیده روانه بازار شود.

علی‌رغم توجه بیش از حد رسانه‌ها به نوع طراحی و خمیدگی نمایشگر نسل جدید اسمارت‌فون‌ غول کره‌ای، به‌ندرت سخت‌افزار Galaxy Note 7 مورد بحث قرار می‌گیرد. گویی رقابت از میدان سخت‌افزار به عرصه زیبایی و ظرافت اندام گجت‌های پیشرفته منتقل شده و تولیدکنندگان قدر چینی که محصولات خود را با قدرتمندترین سخت‌افزار موجود و کمترین بها روانه ویترین فروشگاه‌ها می‌کنند یکی از مسببان این رخداد هستند.

در ادامه شما را به تماشای این ویدیو دعوت می‌کنیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*