نسخه طلایی OnePlus 3

اولین تصویر نسخه طلایی OnePlus 3 منتشر شد

هرچه به زمان معرفی رسمی یک تلفن هوشمند نزدیک‌تر می‌شویم، شایعات و اطلاعات لو رفته از آن شدت می‌گیرند و OnePlus 3 (وان پلاس ۳) از این قاعده مستثنا نیست. با اینکه این اسمارت‌فون قبلا معرفی شده اما همچنان خبرساز دنیای تکنولوژی است. امروز اولین عکس واقعی از نسخه طلایی OnePlus 3 در وبسایت Weibo به اشتراک گذاشته شد و نمای پشتی این اسمارت‌فون محبوب را به تصویر کشید.
گرچه پیش از این شاهد رندرهایی از نسخه طلایی OnePlus 3 بوده‌ایم و حتی کمپانی وان پلاس نیز به عرضه نسخه طلایی نسل جدید پرچمدار خود اذعان داشت، اما هیچ‌گاه تصویر واضح و واقعی نسخه طلایی این موبایل به بیرون درز نکرده بود.

طبق شنیده‌ها کاربران چینی اولین افرادی خواهند بود که امکان خرید نسخه طلایی OnePlus 3 را خواهند داشت و پس از آن، نسخه طلایی این پرچمدار به بازار سایر کشورها ارسال خواهد شد.

در زیر نمایشگر ۵.۵ اینچی وان پلاس ۳، چیپست Snapdragon 820 همراه با ۶ گیگابایت رم اجرایی قرار دارند که از پس سنگین‌ترین اپلیکیشن‌های موجود در دنیای اندروید به‌راحتی بر خواهند آمد. همچنین چینی‌ها ارزش خاصی برای دوربین پرچمدار خود قائل شده‌اند و از سنسور ۱۶ مگاپیکسلی برای دوربین پشتی نماینده سال ۲۰۱۶ خود استفاده کرده‌اند.

OnePlus 3 در رنگ‌های گوناگونی به تولید می‌رسد؛ بنابراین اگر نسخه طلایی رنگ این تلفن هوشمند مورد پسند شما واقع نیست، گزینه‌های شاد دیگری نظیر رنگ قرمز نیز برای انتخاب موجود هستند.