تبلت Galaxy Tab S3

تبلت Galaxy Tab S3 در کنار ساعت هوشمند Gear S3 در نمایشگاه IFA 2016 رونمایی خواهند شد

به‌احتمال بسیار تبلت Galaxy Tab S3 و ساعت هوشمند جدید سامسونگ در نمایشگاه IFA امسال رونمایی خواهند شد. سامسونگ به‌طور معمول و طبق یک سنت همیشگی، محصولات جدید خود را هرساله در نمایشگاه IFA برلین معرفی کرده و در نمایشگاه IFA 2016 نیز انتظار می‌رود که یک تبلت جدید و یک ساعت هوشمند از این کمپانی کره‌ای معرفی شود.

کمپانی Samsung قبل از این، پرچم‌داران جدید گلکسی نوت خود را در این نمایشگاه رونمایی می‌کرد؛ اما امسال با توجه به این‌که فبلت جدید این کمپانی در دوم آگوست (12 مرداد ماه) در شهر نیویورک پرده‌برداری خواهد شد، گویا سامسونگ دستگاه‌های دیگری را برای خودنمایی در نمایشگاه IFA امسال در نظر گرفته است.

ژورنالیست تکنولوژی ایتالیایی، آنتونیو موناکو، که قبلا نیز اطلاعات درستی از او در فضای آنلاین منتشر شده بود، معتقد است که سامسونگ در نمایشگاه IFA 2016 از تبلت Galaxy Tab S3 و ساعت هوشمند Gear S3 پرده‌برداری خواهد کرد. او می‌گوید که گیر S3 بیشتر شبیه به یک ساعت مچی معمولی با یک جی پی اس داخلی طراحی شده و اطلاعات زیادی نیز از گلکسی تب اس 3 در دسترس نیست.

سامسونگ در اوایل امسال نسخه به‌روز شده‌ای از تبلت Galaxy Tab S2 راه‌اندازی کرد و به همین دلیل به‌درستی معلوم نیست که مشخصات تبلت جدید این کمپانی چه خواهد بود.

تبلت Galaxy Tab S3

شایعات مختلفی پیرامون مشخصات تبلت Galaxy Tab S3 در جریان است. چندی پیش وب‌سایت تکرادار تصاویری از این دستگاه منتشر کرده و نشان داد که این تبلت احتمالا در دو نسخه 8 اینچی و 9.7 اینچی درست به‌مانند مدل گلکسی تب اس 2 تولید خواهد شد. در این وب‌سایت از دیگر مشخصات گلکسی Tab S3 به یک پردازنده اسنپدراگون 652 کوالکام اشاره شده و گفته می‌شود که فضای ذخیره‌سازی آن را 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی تشکیل می‌دهد. در برخی شایعات دیگر عنوان شده که یک دوربین 8 مگاپیکسلی در پنل پشتی این تبلت جانمایی شده و در جلو نیز دوربینی 2 مگاپیکسلی خواهد نشست.

بسیاری از منابع خبری بر این باورند که سامسونگ گلکسی تب S3 در IFA 2016 رونمایی خواهد شد؛ اما هیچ چیزی به‌طور قطعی تائید نشده است. می‌توان تا دوم آگوست و روز رونمایی از فبلت سامسونگ گلکسی نوت 7 صبر کرد. مطمئنا در آن روز خبرهای زیادی برای گفتن وجود دارد.

فروشگاه اینترنتی جانبی فروش اینترنتی انواع عینک واقعیت مجازی و دسته بازی موبایل حامی گجت نیوز در پوشش ویژه نمایشگاه IFA 2016

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*