آیفون‌ 7

انتشار تصاویر و ویدیویی جدید از آیفون‌ 7 در رنگ های رزطلایی، نقره‌ای و خاکستری تیره

گویا انتشار روزانه اخبار و شایعات جدید پیرامون جدیدترین محصول در دست ساخت اپل تبدیل به یک عادت روزانه شده است. تنها چند ساعت از انتشار تصاویر و ویدیوی جدیدی از آیفون‌ 7 (iPhone 7) در رنگ‌های رزطلایی، نقره‌ای و خاکستری تیره می‌‌گذرد که تماشای آنها خالی از لطف نخواهد بود.

در خبری مشابه به شما تصاویر منتشر شده از رندرهای فبلت گلکسی نوت 7 را در سه رنگ متفاوت نقره‌ای، طلایی و آبی نشان دادیم که می‌شد نگاهی به طراحی زیبای این گوشی انداخت و حال گویا نوبت به‌ آیفون‌ 7 رسیده که البته در کنار تصاویر در رنگ‌های مختلف، می‌شود جدیدترین محصول اپل را در سه رنگ‌بندی تماشا کرد.

از تصاویر می‌شود آنتن آیفون‌ 7 را مشاهده کرد که مانند آنچه در شایعات اخیر آمده بود در بالا و پایین گوشی قرار گرفته‌اند. همچنین برآمدگی دوربین عقب نیز به چشم می‌آید. هرچند در تصاویر نمی‌شود جک هدفون 3.5 میلی‌متری را مشاهده کرد که اگر این تصاویر واقعی باشند بنابراین یک مهر تایید دیگر بر حذف شدن جک 3.5 میلی‌متری هدفون از آیفون‌ 7 می‌زند.

باید قبول کرد که اتفاق خاصی در طراحی آیفون‌ 7 نسبت به مدل‌های پیشین رخ نداده و محصول جدید اپل از همان زبان طراحی قبلی بهره می‌برد. با این وجود کمپانی محبوب آمریکایی امید دارد که بتواند با عرضه‌ی جدیدترین تلفن هوشمند خود به بازار، سود کلانی را به دست آورد.

هرچند درباره‌ی اینکه آیا آیفون‌ 7 می‌تواند موفقیت چشمگیری به دست آورد یا خیر نظرات کاملا متفاوتی با آنچه مدیران این کمپانی باور دارند وجود دارد. در هر صورت باید صبر کرد و دید که آیا آیفون‌ 7 می‌تواند به موفقیتی که سری پیشین آن داشتند برسد یا خیر.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*