آیپد پرو 2

تصاویر جدیدی از آیپد پرو 2 اپل لو رفت

در حالی که همه بر روی رونمایی و عرضه‌ی آیفون 7 (iPhone 7) و آیفون 7 پلاس (iPhone 7 Plus) که این روزها اخبار این دو دیوایس، سایت‌های فناوری را پر کرده متمرکز شده‌اند خبرهایی به گوشی می‌رسد مبنی بر در دست ساخت بودن آیپد پرو 2 (iPad Pro 2) که به‌تازگی تصاویری نیز از این تبلت قدرتمند در فضای مجازی قرار گرفته است.

همان‌طور که در مقدمه گفتیم انتظار می‌رود که در شهریور ماه از گوشی‌های جدید آیفون رونمایی شود؛ اما آنچه نظر ما را به خود جلب کرده انتشار تصاویری از آیپد پرو 2 است که گویا اپل در خفا مشغول به ساخت آن بوده و احتمالا به‌زودی اخبار آن، رسانه‌های فناوری را پر خواهد کرد.

امروز اولین تصاویر آیپد پرو 2 در فضای مجازی در حالی قرار گرفته که گفته شده جانشین آیپد پرو قرار است با شماره مدل MH1C2CD/F در شهریور ماه به تولید انبوه برسد.

به نظر می‌رسد که تبلتی که در تصویر مشاهده می‌شود بیشتر یک نسخه‌ی آزمایشی یا پروتوتایپ باشد و به اندازه‌ای ظرفیت دارد که بشود سیستم عامل آی او اس و چند اپلیکیشن را برای تست بر روی آن نصب کرد.

در واقع به نظر می‌رسد که آخرین نسخه‌ی بتای آی او اس 10 (iOS 10) بر روی دستگاه در حال اجرا است. آنچه احتمال می‌رود مشخصات آیپد پرو 2 باشد مجهز بودن تبلت به تراشه‌ی اپل A10X است که البته نمایشگر نیز دارای دو تن خواهد بود که البته در آی پد پرو 9.7 اینچی نیز از این قابلیت استفاده شد. این قابلیت کمک می‌کند تا بالانس روشنایی و نور سفید صفحه با توجه به روشنایی محیط تنظیم شده و شما در هر شرایطی بتوانید دید بهتری نسبت به صفحه‌ی نمایشگر داشته باشید.

از نظر زمانی انتظار می‌رود که ابتدا آیفون‌های جدید در شهریور ماه رونمایی شده و سپس در انتهای فصل زیبای پاییز شاهد رونمایی از آیپد پرو 2 باشیم.

تصویر لو رفته از آیپد پرو 2

 آیپد پرو 2

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*