اچ تی سی S1

مشخصات نکسوس سیلفیش / اچ تی سی S1 فاش شد؛ نمایشگر 5.2 اینچی با تراشه اسنپدراگون 820

همان‌طور که مطلع هستید محصولات بعدی برند نکسوس به نام‌های مارلین و سیلفیش شناخته می‌شوند که البته در نزد اچ تی سی، بر روی آنها نام‌های M1 و S1 قرار داده شده است. هرچند به‌تازگی اطلاعاتی فاش شده که می‌شود از مشخصات نکسوس سیلفیش یا همان اچ تی سی S1 بیشتر دانست.

در حال حاضر اطلاعات چندانی از این دو گوشی در اختیار رسانه‌ها قرار نگرفته است و تنها می‌دانیم که در داخل کمپانی‌ها این دو محصول را چطور صدا می‌زنند و احتمال دارد از چه سخت افزاری استفاده کنند؛ اما انتشار فایل build.prop تلفن هوشمند اچ تی سی S1 یا همان نکسوس سیلفیش باعث شده تا کمی در مورد جدیدترین دیوایس برند نکسوس اطلاعاتمان افزایش یافته و بر شایعات گذشته مهر تاییدی زده شود.

در مورد گوشی مارلین ام 1 (Marlin M1) انتظار می‌رود که از یک نمایشگر 5.5 اینچی به همراه رزولوشن 1,440×2,560 پیکسل عرضه شود. یک تراشه‌ی اسنپدراگون 820 نیز که در اکثر پرچمداران حال حاضر می‌شود یافت نیز وظیفه‌ی قدرت بخشیدن به گوشی را بر عهده دارد. انتظار می‌رود که مارلین 4 گیگابایت حافظه‌ی رم داشته و از دوربین 12 مگاپیکسلی در عقب خود داشته و یک دوربین 8 مگاپیکسلی نیز در جلوی آن استفاده شود.

مشخصات مارلین M1 تقریبا از این گوشی، یک پرچمدار ایده آل می‌سازد، اچ تی سی S1 نیز مشخصات مشابهی دارد البته از یک نمایشگر 5.2 اینچی بهره برده و باتری آن نیز ظرفیت تقریبا یک سانی با مارلین دارد.

فایل منتشر شده تقریبا اطلاعاتی را در اختیار ما قرار می‌دهد که در گذشته نیز از طریق شایعات به آنها دست یافته بودیم اما حال می‌شود با اطمینان بیشتری آنها را بیان کرد. طبق اطلاعاتی که در فایل وجود دارد اچ تی سی S1 مجهز به یک تراشه‌ی اسنپدراگون 820 بوده و نمایگشر نیز دارای تراکم 420 پیکسل در هر اینچ است.

همین موضوع باعث می‌شود که فرض کنیم رزولوشن اچ تی سی S1 در واقع 1080p خواهد بود و خبری از پنل کواد اچ دی که بر روی مارلین قرار گرفته نیست؛ البته این مشخصه چندان بد هم نیست زیرا باعث می‌شود که به باتری فشار کمتری وارد شود.

از دیگر مشخصات نکسوس سیلفیش درج شده در فایل می‌شود به سیستم امنیتی بیومتریک اشاره کرد. در ادامه می‌توانید لیست اطلاعات لو رفته را مشاهده کنید.

اچ تی سی S1

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*